معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پرچم پیروزی حزب‌الله لبنان با الهام از انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمده است

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در استان فارس با حضور عده کثیری از مردم موحد و نماز گذار استان فارس برگزار شد
تصویر پرچم پیروزی حزب‌الله لبنان با الهام از انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمده است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌زمان با سراسر کشور در استان فارس به‌ویژه شیراز در نهم اردیبهشت‌ماه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم مؤمن و نماز گذار از میدان امام حسین (ع) آغاز و در مسیر بلوار کریم‌خان زند، میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب (ره) با شعار روز قدس قدرت اسلام است، با اتحاد ملت فلسطین آزاد گردد قبله مسلمین در شبستان حضرت امام خمینی (ره) شاهچراغ (ع) با سخنرانی سرتیپ پاسدار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

در این آئین باشکوه و استکبارستیز ابتدا سردار نقدی در مورد مقاومت مردم فلسطین در برابر صهیونیست‌های غاصب افزود: حزب‌الله لبنان با تأسی والهام از انقلاب اسلامی ایران برای نخستین بار موفق به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی شد و پرچم پیروزی به اهتزاز درآورد.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های درگیر با رژیم صهیونیستی با کمترین پیشروی‌ها سرکوب به جاه‌های خود عقب‌نشینی بخش عظیمی نیروی زرهی هوایی خود را از دست دادند، افزود: در سال 1982 هنگامی‌که رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرد نیمی از این کشور و پایتخت را در اختیار خود قرارداد و این روند پیروزی ادامه داشت تا زمانی که شما خون خواهان حضرت ابا عبدالحسین (ع) وارد میدان شدید و درنتیجه با حضور حزب‌الله شکست‌های این رژیم برای نخستین باریکی پس از دیگری آغاز گردید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با حضور حزب‌الله لبنان به‌ویژه در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیست حتی طعم یک پیروزی را نچشید و تسلیم آتش‌بس شده و مفتضحانه عقب‌نشینی کردند.

سردار نقدی بیان داشت: هنگامی‌که به نوار بسیار کوچ تحت محاصره غزه به عرض 6 کیلومتر در جنگ 22 روزه شکست خورد که نشان از آموزه‌ها و الهامات ملت قهرمان ایران با ایستادگی، صبر و نیز حضور پی‌درپی با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس در مقابل استکبار به‌دست‌آمده است.

وی اضافه کرد: رژیمی که در پرچم خود ادعای نوار آبی به معنای رود نیل و فرات و در وسط علامت خود را نصب‌کرده‌اند دور شهرک‌ها اقدام به کشیدن دیوار‌های 6 و 8 متری بتنی در برابر حرکت‌های جهادی نموده است و در این راستا باید به‌جای نوار آبی‌رنگ دیوار بتنی ترسیم نمایند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پیروزی بر رژیم صهیونیستی با فتح بیت‌المقدس بسیار نزدیک است، افزود: تعبیر نادرستی با درست کردن کلیپ، تابلو و روزشمار از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 25 سال دیگر صهیونیست‌ها از بین برود و نیز اعلام کردند با امضای برجم طی همین سال امنیت تضمین گردیده است، درصورتی‌که در پاسخ به چنین گفته‌هایی، مقام رهبری فرمودند شما در این مدت نیستید که امنیتی داشته باشید و خیلی زودتر ساقط می‌شود.

سردار نقدی ادامه داد: مناطق اشغالی که در سال 1348 استحاله فرهنگی رژیم صهیونیستی شده بودند و نیز به‌عنوان شهروند معمولی زندگی می‌کردند، این رژیم در دفاع از بیت‌المقدس یک‌باره مجبور شود در طی 2 ماه حکومت‌نظامی برقرار ونیز ارکان آن متزلزل و نابودی وی را نزدیک کند.

وی با تأکید بر اینکه در پاسخ به سؤال خبرنگاری که نمازخواندن در بیت‌المقدس خیال‌پردازی و غیرواقعی است، افزود: اسلام ایران، لبنان تا بیروت، عراق، یمن در زمان صدام و نیز سوریه که دراست آمریکایی‌ها بود را عقب راند و درنتیجه در مدت 30 سال 1200 کیلومتر جلو رفته و به 200 کیلومتر دیگر ظرف آینده نیز دست می‌یابیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: مقام معظم رهبری به مفتی اعظم سوریه فرمودند شما در بیت‌المقدس نماز خواهید خواند و قطعاً فلسطین آزاد می‌شود.

سردار نقدی در مورد شکل گیری دولت مقتدر گفت: باید دولتی که در دورن آن نتواند فساد شکل گیرد و دستگاه قضایی، انتظامی، سپاهی، ارتشی مقررات اسلامی را درون خود پیاده و نیز موانع ناهنجاری اجتماعی را با امر به معروف و نهی ازبین منکر از بین ببرند.

گفتنی است: در پایان مراسم با ارائه قطعنامه به پایان رسید.

395041