مردم چشم انتظار برکناری تبعیض ، فقر و فساد هستند

نماینده ولی فقیه در استان گفت : رهبر انقلاب به فقر و فساد و تبعیض توجه ویژه ای کردند و شما که متصدی این کشور شدید مردم امیدوار شدند که به وعده ها جامه عمل بپوشانید.
تصویر مردم چشم انتظار برکناری تبعیض ، فقر و فساد هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام و المسلمین عابدینیدر جلسه شورای اداری استان که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد ، گفت :یکی از بیانات رهبرمعظم انقلاب که به قزوین آمده بودند، این است که قزوین از هر جهت گنجینه ارزشمندی است و اهالی علم و هنر و رزمندگان دفاع مقدس همانند شهید بابایی و لشکری و سرور آزادگان مرحوم ابوترابی، در این دیار زیسته اند.

امام جمعه قزوین افزود: دشت قزوین و کشاورزی این منطقه بسیار مهم است اما این دشت به دلیل برداشت بیش از حد، حال خوشی ندارد و فرونشست این دشت را تهدید می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت :دشت قزوین که روزگاری منابع غذایی کشور را تأمین می کرد، ممکن است در آینده به کانون ریزگردها تبدیل شود و باید به دشت قزوین و تأمین منابع آبی آب دقت نظر شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما در دوران تصدی مسئولیت دستگاه قضا، گام های بلندی برای استان قزوین برداشتید اما پس از آن وضعیت به حالت سابق بازگشته است.
وی گفت :در مورد زمین خواری، یک نفر 13 قطعه زمین را میان اقوام خویش توزیع کرده و زمین های کشاورزی حق ساخت اتاقک ندارند ، اما برخی ها در زمین های کشاورزی اقدام به ویلاسازی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت : رهبر انقلاب به فقر و فساد و تبعیض توجه ویژه ای کردند و شما که متصدی این کشور شدید مردم امیدوار شدند که به وعده ها جامه عمل بپوشانید.

استاندارهم با اشاره به قرار داشتن استان در شاهراه ارتباطی شمال جنوب و شرق و غرب خواستار بازنگری دولت در بودجه استان قزوین شد.

محمد مهدی اعلایی افزود :دولت برنامه کلانی برای مدیریت کشور ارائه کرده و استان قزوین با توجه به ظرفیت منابع انسانی، این آمادگی را دارد که در جهت اجرای سند تحول در حوزه حکمرانی محلی، به یکی از استان های پایلوت تبدیل شود.

394873