نظر کاپیتان سابق تیم ملی درباره قرعه ایران

علی کریمی گفت: فکر نمی‌کنم انگلیس در مقابل سایر قدرت‌های جهان قدرت خاصی باشد.
تصویر نظر کاپیتان سابق تیم ملی درباره قرعه ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، علی کریمی در مورد همگروه شدن تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس،‌آمریکا و برنده دیدار پلی‌آف ولز/ اسکاتلند یا اوکراین در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: حدود 190 کشور عضو فیفا در مقدماتی جام‌جهانی شرکت می‌کنند و طبیعی است وقتی فقط 32 تیم به جام‌جهانی می‌رسند، یعنی همگی خیلی زحمت کشیده اند، با برنامه‌ریزی آمده و آماده مسابقات هستند.

وی افزود: همه تیم‌ها به خوبی خود را برای جام‌جهانی آماده می‌کنند. طبق آن چیزی که من از فوتبالیست‌ها و مردم عزیز کشورمان شنیدم از این قرعه خوشحال هستند اما دوست داشتم گروه ما قوی تر از این باشد. شرایط برگزاری بازی با تیم‌های بزرگ دنیا را نداریم و فقط می‌توانیم در جام‌جهانی بازی قوی داشته باشیم. فکر نمی‌کنم انگلیس در مقابل سایر قدرت‌های جهان قدرت خاصی باشد. به شخصه دوست داشتم تیم ملی با تیم‌های بهتری هم‌گروه شود.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: یکی از نکات مثبت این جام‌جهانی این است که بلافاصله بعد از برگزاری آن جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم. می‌توان این رویداد را به صورت یک مسابقه خوب تدارکاتی در نظر گرفت. امیدوارم با بازی های تدارکاتی خوب و با آمادگی بالا در جام جهانی حضور پیدا کنیم. جدا از نتیجه تیم ملی در جام جهانی همه دوست داریم در دوحه قطر حضوری شایسته داشته باشد و بازیهای قابل توجهی را به نمایش بگذارد.

منبع: فارس

394819