پشت پرده ویدئوی جنجالی رضا رویگری در کهریزک

ویدئویی از وضعیت ناراحت‌کننده رضا رویگری، کیان معروف ایرانی، در آسایشگاه کهریزک مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را فرا گرفته و موجی از حواشی را به همراه داشت.
تصویر پشت پرده ویدئوی جنجالی رضا رویگری در کهریزک

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در سریال مختارنامه و در نقش کیان یکی از ماندگارترین نقش هایش را ارائه داد، این روزها در آسایشگاه کهریزک به سر می برد. کیان ایرانی در مصاحبه ای با باشگاه خبرنگاران از روزگار ناخوش خود در خانه سالمندان و رها شدنش صحبت هایی کرده است .

رضا رویگری در گفت و گویی کوتاه با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد:

سلام به همه دوستان، طرفداران و همه مردم ایران.

من رضا رویگری هستم و الان دارم از خانه سالمندان کهریزک با شما صحبت می کنم، بعد از 60 سال کار من رو آوردن انداختن اینجا، نه تلفنی دارم، سیم کارتم رو خانمم برداشته و یه ایرانسل انداخته که هیچکس اون شماره رو نداره و نه من می تونم به کسی زنگ بزنم و نه اون ها به من زنگ بزنن، ممنوع الملاقاتمم کرده، ازتون حلالیت می طلبم، اگه کاری کردم که دوست نداشتید، ببخشید و من رو حلال کنید. نمی دونم چطور از این جا میام بیرون چون این جا برام مثل یه زندون می مونه، طرفدارانم بهم کمک کنن تا من از این جا بیام بیرون.

جوابیه آسایشگاه کهریزک از زبان یوسف سلامی

یوسف سلامی خبرنگار و گوینده خبر که در حوزه سلامت باشگاه خبرنگاران جوان کار می کند، در ویدیویی درباره جوابیه آسایشگاه کهریزک عنوان کرد:

ویدیویی در ساعات پیش از رضا رویگری هنرمند کشورمان منتشر شد که خیلی ها رو متاثر و ناراحت کرد. با مدیران کهریزک صحبت کردم، آنها اعلام کردندطی 10 روز پیش رضا رویگری رو به این مرکز میارن و خود همسر ایشون آقا رضا رویگری رو به آسایشگاه می بره و آنجا اعلام می کنن برای حفظ آرامش آقا رضای عزیز فعلا مصاحبه و گفتگویی با رسانه ها نداشته باشه، مدیران کهریزک تاکید داشتند تمام خدمات توانبخشی و بازتوانی در نظر گرفته شده و کاستی صورت نگرفته و اعلام کردند جوابیه خواهند داشت و مصاحبه تکمیلی در مورد این موضوع خواهند داشت.

نگذارید کیان ایرانی قد خم کند

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد 6 دی 1325 در تهران می باشد. رضا رویگری اولین بار با فرشته میر هاشمی که فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری بنام کیارش در سال 1353 بود اما زندگی رضا رویگری پایدار نبود و به طلاق و جدایی ختم شد.

رضا رویگری برای بار دوم در سال 1392 وقتی 67 ساله بود با دختری بنام تارا کریمی (مدلینگ) 24 ساله ازدواج کرد که اختلاف سنی آنها چیزی حدود 43 سال بود. 9 ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه 1392 رضا رویگری سکته مغزی کرد و بعد از این اتفاق ناگوار ویلچر نشین شدند. این هنرمند محبوب چند سالی است که بیمارست و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

منبع: نمناک

394586