آرامش بازیگر مشهور بعد از طلاقش

بهاره رهنما با انتشار یک فیلم در صفحه شخصی اش، اینستاگرامش را بروز کرد.

تصویر آرامش بازیگر مشهور بعد از طلاقش

به گزارش سایت خبری پرسون، بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است.

وی یک دختر به نام پریا از ازدواج اولش دارد. همسر دوم او امیرخسرو عباسی بوده که از تاجران لوازم آرایشی و مالک برند بهداشتی هاینس است و وضعیت مالی بسیار خوبی دارد.

بهاره رهنما برای فرار از مشکلات پیش آمده و کنار آمدن با آن، خود را با ورزش ها و کلاس های آموزشی زیادی سرگرم کرده است. وی را در حال آموزش هنگ درام ببینید.

ازدواج بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری (زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

طلاق بهاره رهنما از همسر اول

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند

کار تایپت رو با کمترین هزینه و بدون کارمزد اینجا انجام بده!

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۹۶/۶/۴ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس۳ بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

منبع: سلام نو

394564