مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان:

روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی رضایت بخش است

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان عنوان کرد: روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی ،شهرداری ها و بانک های استان رضایت بخش است.
تصویر روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی رضایت بخش است

به گزارش سایت خبری پرسون، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان از دستگاه های اجرایی ، شهرداری‌ها ، بانک ها و شرکت های مشمول قانون بند د تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۰ که نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان معزز شهدا و ایثارگران در سطح استان اقدام کردند قدردانی کرد و گفت: روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌ها ، شهرداری ها و بانک ها رضایت بخش است و در برخی دستگاه ها و شرکت ها اجرای قانون قدری کند است که این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

محسن آخوندی نسبت به‌ حفظ شأن و منزلت ایثارگران در دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت : در مکاتبه ای که با فرمانداران ، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی داشتیم ، پیگیر انتصاب مشاورین ایثارگران در این مجموعه ها بودیم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شده و افراد توانمند تعیین و در حال انتصاب هستند.

وی تصریح کرد : مجمع مشاورین ایثارگران دستگاه های استان بزودی تشکیل و مشکلات و نیازهای شاغلین در دستگاه های اجرایی و همچنین قوانین مرتبط با ایثارگران توسط مشاورین پیگیری و اجرایی خواهد شد.

394516