«مسافران شهر» به اپیزود طنز رسید

سیروس حسن‌پور کارگردان ۳ اپیزود از سریال رمضانی «مسافران شهر» درباره این مجموعه و قسمت‌های پایانی توضیحاتی داد.
تصویر «مسافران شهر» به اپیزود طنز رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، کارگردان سریال رمضانی «مسافران شهر» بیان کرد که اپیزود سوم این سریال که در هفته پایانی ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد، یک طنز عمیق و معنادار است.

سیروس حسن‌پور کارگردان ۳ اپیزود از سریال رمضانی «مسافران شهر» درباره این مجموعه و قسمت‌های پایانی آن بیان کرد: موضوعات و مسائل مطرح شده در اپیزودهای سریال «مسافران شهر»، موضوعات و مسائل اجتماعی بوده‌اند و ما سعی کرده‌ایم در بیان آنها، هر آنچه که در توان داشته‌ایم، به کار ببریم و فضایی را برای مخاطبان ایجاد کنیم که جنبه سازنده و معنوی داشته باشد.

وی افزود: همه گروه تلاش کرده‌اند که با توجه به کمبود وقت و مشکلات موجود، کار خوب و درخور شأنی را در قالب اپیزودهای سریال «مسافران شهر» به مردم ارائه دهند و به نظر من موفق هم بوده‌اند، چون تا امروز بازخورد خوب و مثبتی از مردم دریافت کرده‌ایم.

کارگردان «مسافران شهر»، نبود زمان کافی برای پیش تولید اپیزودهای این سریال را یکی از مشکلات کار بر روی آن عنوان کرد و گفت: کمبود زمان کار، خیلی روی کیفیت آن تاثیر می‌گذارد زیرا من به عنوان یک کارگردان، بیشتر مجبور هستم بر سر تولید باشم و آنچنان که باید روی تدوین و موارد دیگر نمی‌توانم نظارت داشته باشم.

حسن پور تأکید کرد: ما برای تولید اپیزودهای اول، دوم و سوم سریال «مسافران شهر»، فقط یک روز استراحت داشتیم و این به آن معنا بود که در زمان تدوین یک اپیزود، من مشغول تولید اپیزود بعدی بودیم.

وی ادامه داد: اپیزود سوم سریال «مسافران شهر» که در هفته پایانی ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد، یک کار طنز عمیق و معنادار است؛ به نظرم این اپیزود نیز همچنان سایر اپیزودهای سریال مذکور جذاب خواهد بود.

این کارگردان در پایان درباره ویژگی‌های مجموعه‌های رمضانی عنوان کرد: تجربه کار برای ماه رمضان، به دلیل کمبود وقت التهاباتی دارد، اما لذت‌های خودش را هم دارد.

اپیزودهای سریال رمضانی «مسافران شهر» هر روز از ساعت ۱۹ و از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

منبع: مهر

394409