دانلود فیلم و انیمیشن هیجان انگیز

در فیلم های جنایی قاچاقچیان و افراد جنایت کار موضوع اصلی فیلم هستند که همواره جزو شخصیت‌ها و برنامه های مورد علاقه فیلمسازان است.
تصویر دانلود فیلم و انیمیشن هیجان انگیز

به گزارش سایت خبری پرسون، در فیلم های جنایی قاچاقچیان و افراد جنایت کار موضوع اصلی فیلم هستند که همواره جزو شخصیت‌ها و برنامه های مورد علاقه فیلمسازان است. در این فیلم ها خلافکاران با اجرای برنامه های قانون شکنی و جنایت های بزرگ دردسرهای زیادی به وجود می آورند که پلیس وارد برنامه میشود.! ژانر جنایی،در بین دیگر ژانرها با وسترن مشابهت بیشتری دارد. فیلم‌های ژانر جنایی گاهی معما گونه نیز پیش می‌روند و در واقع با ژانر معمایی ترکیب می‌شوند و نتیجتا با تزریق تعلیق و سوسپانس و همچنین اکشن ؛ داستان را دلهره آور می‌سازند. برای دانلود فیلم جدید با ما همراه گردید.

پیشنهاد 4 فیلم جنایی جدید هیجانی

1- پروژه قدرت

فیلم خارجی پروژه قدرت Project Power به کارگردانی هنری جوست آریل شولمن با ژانری اکشن،جنایی و علمی تخیلی محصول 2020 کشور امریکا است و بازیگرانی چون در این فیلم هنرمندی کرده اند جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیش‌ بک در نقش‌های اصلی، و مشین گان کلی، خودریگو سانتورو و ایمی لندکر هنرمندی کرده اند.! متسون تاملین نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند.

داستان فیلم :

در خیابان های نیواورلئان، اخباری در مورد یک قرص مرموز جدید منتشر می شود که قدرت های فوق العاده منحصر به فرد هر کاربر را باز می کند. شکار: تا زمانی که آن را نگیرید نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد. در حالی که برخی پوست ضد گلوله، نامرئی و قدرت فوق العاده دارند، برخی دیگر واکنش مرگبارتری از خود نشان می دهند. اما زمانی که این قرص جنایت را در شهر به سطوح خطرناکی افزایش می دهد، یک پلیس محلی (جوزف گوردون-لویت) با یک دلال نوجوان (دومینیک فیشبک) و یک سرباز سابق که توسط یک انتقام مخفیانه (جمی فاکس) تغذیه می شود تیم می کنند تا با قدرت با قدرت مبارزه کنند و خطر مصرف قرص را به منظور ردیابی و متوقف کردن گروهی که مسئول ایجاد آن هستند، مصرف کنید.

2- افشا

فیلم خارجی افشا Exposed به کارگردانی جی مالک لینتون با ژانری اکشن ،جنایی و معمایی محصول 2016 کشور امریکا است و بازیگرانی چون کیانو ریوز، آنا د آرماس، کریستوفر مک‌ دونالد و میرا سوروینو در این فیلم هنرمندی کرده اند.!

داستان فیلم :

کارآگاه گالبن (کیانو ریوز) شریک و دوست صمیمی خود، کارآگاه کالن را می یابد که در مترو به قتل رسیده است. در شکار قاتل (ها)، گالبن شروع به مشکوک شدن می کند که شریک زندگی او ممکن است به شدت درگیر خرید و فروش مواد مخدر و فساد پلیس بوده باشد. همانطور که گالبان تحقیق می کند، افرادی که کالن را می شناختند به راحتی مرده پیدا می شوند. هر چه گالبان به حقیقت نزدیک‌تر می‌شود، هم همسر کالن، جنین (میرا سوروینو)، و هم ستوانش (کریستوفر مک‌دونالد) سعی می‌کنند او را متقاعد کنند که عقب‌نشینی کند، زیرا از ترس یافته‌هایش ممکن است کالن را بی‌اعتبار کند و فساد در اداره پلیس را افشا کند. تنها رهبر باقی مانده گالبن ایزابل است، دختری جوان، مؤمن و لاتینی که با شوهر شوهرش زندگی می کند. گالبان می ترسد که اگر بیش از حد به او نزدیک شود، ممکن است زندگی او به خطر بیفتد. با این حال، ایزابل اخیراً چیزی غیر از این دنیا را تجربه کرده است، چیزی عرفانی که به اعتقاد او واقعاً یک معجزه است. ایزابل نه بر خلاف گالبان، با شیاطین خود از گذشته سر و کار دارد، گذشته ای که ممکن است آنها را به حقیقت برساند. به نوبه خود، هر دو را نوعی اطمینان به ارمغان می آورد.

3- بتمن: شوخی مرگبار

انیمیشن خارجی بتمن: شوخی مرگبار Batman: The Killing Joke به کارگردانی سام لیو با ژانری اکشن ،جنایی و ماجراجویی محصول 2016 کشور امریکا است و بازیگرانی چون کوین کانروی مارک همیل تارا استرانگ در این فیلم هنرمندی کرده اند.!این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۶.۶ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون بروس تیم و مایک همیل در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن بتمن: شوخی مرگبار در تاریخ ۲۵ جولای سال ۲۰۱۶ میلادی آمریکا در کشور به نمایش درآمده است. این فیلم جذاب در بخش دانلود فیلم خارجی سایت نیکی دیلی وجود دارد.

داستان انیمیشن :

در حالی که بتمن در جستجوی جوکر فراری است، دلقک شاهزاده جنایت به خانواده گوردون حمله می کند تا یک نکته شیطانی را که نشان دهنده سقوط خودش به جنون است، ثابت کند.

4- یک نفس تمام شب

فیلم خارجی یک نفس تمام شب Run All Night به کارگردانی Jaume Collet-Serra با ژانری اکشن ،جنایی و هیجانی محصول 2015 کشور امریکا است و بازیگرانی چون لیام نیسون اد هریس جوئل کینامن در این فیلم هنرمندی کرده اند.!یکی از بهترین فیلم های اکشنی که در این چند وقت دیدم. شخصیت های بزرگ – بازیگری عالی و خط داستانی جالب. من این فیلم را خیلی دوست داشتم و نمی فهمم چرا این فیلم نقدهای بهتری دریافت نمی کند.

داستان فیلم :

جیمی کانلون، هیت مرد حرفه ای بروکلین، بیشتر به عنوان قبر شناخته می شود. جیمی یک قاتل اوباش بود که با رئیسش شان مگوایر بهترین دوست بود. اما هنگامی که پسر جیمی، مایکل، توسط اوباش برای مرگ مشخص می‌شود، جیمی باید برای محافظت از مایکل به هر قیمتی شده به مصاف شان برود. او و مایکل با هم باید از پلیس فاسد، قاتلان قراردادی و اوباش برای زنده ماندن در شب اجتناب کنند.

دانلود سریال های جدید خارجی و ایرانی در رسانه نیکی دیلی با 4 کیفیت و امکان پخش آنلاین به شما پیشنهاد می گردد.

394291