رئیس هیئت امناء مجتمع مذهبی فرهنگی ابوالفضل العباس (ع) قشقائی های شیراز:

توزیع 5 هزار پرس غذای نذری بین نیازمندان

رئیس هیئت امناء مجتمع فرهنگی دینی حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشائی‌های شیراز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر ف هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و هیئت‌های مذهبی شیراز توزیع شده است.
تصویر توزیع 5 هزار پرس غذای نذری بین نیازمندان

بهروز صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در شیراز گفت: به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر و نیز توجه به گرو‌های نیازمند و ترویج فرهنگ نذر و انتقال آن به نسل‌های آینده مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشقائی‌های شیراز در روز چهارم اردیبهشت‌ماه مصادف با 22 ماه مبارک رمضان 5 هزار پرس غذای نذری در قالب 40 دیگ اقدام به پخت و توزیع بین نیازمندان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 600 کیلو برنج، گوشت و متعلقات مربوطه ازجمله مواردی برای پخت غذای نذری از سوی خیران در اختیار مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشقائی‌‌شیراز قرار گرفته است.

رئیس ستاد نذرواره حسینی قشقایی تصریح کرد: هر دیگ با هزینه‌ای افزون بر 900 هزار تومان و درمجموع حدود 36 میلیون تومان هزینه در برداشته است که از سوی گروه‌های جهادی، سبز پوشان قشقایی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیز هیئت‎های مذهبی توزیع می‌شود.

فرمانده سابق سپاه عشایر استان فارس تصریح کرد: درراستای تکریم شعائر مذهبی و دینی و کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و از خیران درخواست می شود با اهداء کمک‌های بشردوستانه این مجتمع یاری کنند.

صادقی بیان داشت: بیش از 200 بسته معیشتی که هر بسته به مبلغ 400 هزار تومان از سوی یکی از خیران کشور به نام ابراهیم امیرآبادیان از سمنان شامل یک کیسه برنج، 3 کیلو حبوبات، 2 کیلو قند و شکر، 2 عدد رب گوجه، 2 عدد ماکارونی بین نیازمندان و خانواده‌های روزه‌دار توزیع‌شده است.

وی اضافه کرد: از خیران به‌ویژه خیر کشور به نام ابراهیم امیرآبادیان که هرساله در ارائه فعالیت‌های خیرخواهانه یار و یاور مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل العباس(ع) قشقائی‌های شیراز است تقدیر به عمل می‌آید.

رئیس ستاد نذواره حسینی قشقایی شیراز ابراز داشت: مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) قشقای هائی شیراز با ارائه شماه کارت بان آینده 6362141123228463 به نام رضازاده و صادقی در طول سال آماده دریافت کمک‌های خیران جهت پرداخت به مستمندان و نیازمندان است.

394241