پاسخ فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به یک سوال:

امروز مهم ترین ماموریت سپاه چیست؟

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پرسون، ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخشی از خدمات آن در سال جاری و گذشته و همچنین علل هجمه رسانه‌ای دشمن علیه این نهاد انقلابی را تشریح کرد.
تصویر امروز مهم ترین ماموریت سپاه چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ماموریت سپاه در حوزه دفاعی، رفع تهدیدها از نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فضل خدا، سپاه به این مرحله از قدرت بازدارندگی رسیده است و هر مرحله از تهدید و هر مبدا تهدید انقلاب و مرزهای جمهوری اسلامی امروز در تیررس سپاه قرار دارد. نمونه های بارز این موضوع در منطقه بود که تعرض دشمنان چه در عین الاسد، چه در دیرالزور چه در مورد تیم جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق بود که این اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: ماموریت داخلی سپاه، خدمت به مردم، آن هم بی‌منت، فرمان حضرت آقا بود که فرمودند؛ مردم‌یاری و مردم‌دوستی جزو برنامه‌های سپاه است. به فضل خدا سپاه حضرت صاحب الامر (عج) در قزوین موفق شد که به محرومین با قرارگاه امام‌حسن مجتبی‌(ع) تحت امر بسیج‌سازندگی و قرارگاه پیشرفت، این فرمان آقا را محقق کند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی توضیح داد: در سال هزارو چهارصد، ۱۶۵ واحد مسکونی را ساخته، تعمیر کرده و تحویل دادیم. در رزمایش بزرگ مومنانه تا به امروز به ارزش ۴۴۲ میلیارد تومان با همت خیرین و آورده سپاه کار کرده‌ایم و امسال -در سال ۱۴۰۱- به فضل خدا با تعامل و تفاهمنامه ای که با کمیته امداد امام خمینی بسته ایم یکصد واحد مسکونی در دستور کار است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: سپاه در راستای ماموریت درونی خودش، خدمت بی منت به مردم، در کنار دولت و کمک به همه مسئولین را جزو برنامه ها و ماموریت داخلی خودش می‌داند و با تمام وجود هم پای‌کار است.

وی درباره علل هجمه رسانه ای دشمن عنوان کرد: هجوم به سپاه، هجوم به انقلاب و مردم است. چون سپاه تمام ماهیت خودش را برای انقلاب و مردم پای‌کار آورده است. سپاه دستاوردهایی دارد. این دستاوردها مایه‌ی دشمنی دشمنان می‌شود. سپاه خارچشم دشمنان است. دشمن می خواهد این خار را از چشم خودش بیرون بیاورد.

سردار آتانی بیان کرد: سپاه امروز قدرت‌افزایی از طریق مردم کرده است. دشمن این همه تلاش کرد که مردم را از حاکمیت دور کند ولی سپاه توانست این سرمایه اجتماعی را تقویت کند. سپاه توانست در دل مردم و در بطن مردم با پشتیبانی مردم این قدرت را به وجود بیاورد. این قدرت از منظر دشمنان مورد قبول نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: خدا نیاورد روزی را که دشمن از سپاه تعریف کند. ما همیشه خوشحالیم که مورد غضب دشمنان هستیم و خوشحال‌تر هستیم که مورد غضب آمریکایی‌ها هستیم. چون میدان رویایی خودمان را جز در میدان عمل دشمن نمی‌بینیم. ما از پای درآوردن دشمنان را و آن هم به سرکردگی آمریکایی را ماموریت اولیه خودمان می‌دانیم و پر قدرت بالای سر او هستیم.

خبرنگار: حسین رستمی

394210