ممنوعیتهای ترافیکی در شب قدر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد که با تخلفات ساکن و پارک در محل‌های ممنوع، اطراف امامزاده‌ها، تکایا و مساجد و محل های برگزاری مراسم برخورد می شود.
تصویر ممنوعیتهای ترافیکی در شب قدر

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با تخلفات ساکن در شب های قدر خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان تهرانی در شب های قدر اظهار داشت: جدا از ممنوعیت و محدودیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین که با اعمال قانون و توقیف از سوی پلیس مواجه می شود تخلفات ساکن و پارک در محل های ممنوع در اطراف امامزاده ها، تکایا، مساجد و محل های برگزاری مراسم پر فیض شب قدر در شب شهادت مولی متقیان علی ( ع) که منجر به بی نظمی و مزاحمت برای دیگر عزاداران می شود نیز از سوی پلیس با اعمال قانون و برخورد جدی پلیس همراه خواهد شد.

همه خانی گفت: همکاران من در تمام شهر آماده باش صد درصد هستند و ضمن راهنمایی برای جای پارک و توقف مناسب خودروی عزاداران معزز با سرعت و سبقت خودروها در بزرگراه ها که تا هنگام سحر در شهر تردد می کنند برخورد خواهند کرد.

منبع: فارس

394022