بسته ورزشی دوم اردیبهشت؛

از افطار طارمی در بازی پورتو تا فروش لباس 4 میلیون دلاری

کارشناس داوری و حقوقی فوتبال ایران گفت: اگر قرار است بازیکن یا مربی خارجی به ایران بیاوریم باید روال قانونی و روند اداری کار را هم بلد باشیم تا دچار مشکل نشویم.
تصویر از افطار طارمی در بازی پورتو تا فروش لباس 4 میلیون دلاری

به گزارش سایت خبری پرسون، بسته خبری امروز در شرایطی تقدیم شما می شود که پخش تصاویری از مهدی طارمی و افطار وی در هنگام بازی تیم های پورتو و اسپورتینگ انعکاس بسیاری در رسانه های داخلی و خارجی داشت، البته در همین روز اعلام شد پیراهنی اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین با رقمی بالغ بر ۴ میلیون دلار به فروش گذاشته می شود تا عواید آن صرف امور خیریه شو

نصیرزاده: پول بهترین مدیرعامل فوتبال ایران است/ هزینه ۲۳۰ میلیاردتومانی یک باشگاه برای حضور در لیگ برتر

کارشناس داوری و حقوقی فوتبال ایران گفت: اگر قرار است بازیکن یا مربی خارجی به ایران بیاوریم باید روال قانونی و روند اداری کار را هم بلد باشیم تا دچار مشکل نشویم. در شرایطی که مشکلات مالی حرف اول را می زند باید قبول کنیم که پول بهترین مدیرعامل است!

اولیایی: به شکل هنرمندانه‌ای بی‌اخلاقی را در فوتبال ترویج می‌دهیم

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با اشاره به بیانیه‌نویسی تیم‌های مطرح لیگ برتر گفت: متاسفانه ملاک ارزش‌گذاری در فوتبال ما برد و باخت است و توجهی به مسائل اخلاقی نمی‌شود. برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید.

افطار طارمی و سانوسی در جریان بازی پورتو و اسپورتینگ

مهاجم بوشهری تیم فوتبال پورتو در جریان بازی با اسپورتینگ افطار کرد. برای اینکه در جریان این خبر قرار بگیرید.

آسانسوری به نام فولام/ تیم اسبق آندو و دژاگه بازهم برگشت

فولام بازهم پس از سقوط به چمپیون‌شیپ، یک بار دیگر توانست مجوز حضور در لیگ برتر را فورا به دست بیاورد. ادامه این خبر را اینجا دنبال کنید.

معاون حقوقی باشگاه استقلال: آنهایی که برای کمک به هیات مدیره آمده بودند الان مطالبه‌گر شدند

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: در گذشته افرادی به اسم کمک به استقلال و با هدف حضور در هیات مدیره و رسیدن به شهرت اقداماتی را انجام دادند که همان ها امروز اظهارنامه یا دادخواست علیه استقلال صادر می‌کنند. برای اینکه در جریان این خبر قرار بگیرید.

احتمال لغو یک ساله بازی‌های آسیایی هانگژو

مدیرکل شورای المپیک آسیا از احتمال لغو بازی‌های آسیایی هانگژو و برگزاری آن در سال آینده خبر داد. برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید.

فروش پیراهن دست خدای مارادونا به بیش از ۴ میلیون دلار

پیراهنی اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین با رقمی بالغ بر ۴ میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

منبع: ایرنا

394007