طرفداری آرژانتینی ها از کریپتو و بیت کوین

با گذشت زمان، استقبال از ارزهای دیجیتال در بسیاری از کشورها رو به افزایش است.
تصویر طرفداری آرژانتینی ها از کریپتو و بیت کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، جدای از السالوادور، کشور آرژانتین نیز به دلیل حمایت مردم از دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین معروف است. ویژگی غیرمتمرکز کریپتو یکی از دلایلی است که جامعه آرژانتینی عاشق دارایی های دیجیتال است. به گفته منابع مختلف رسانه ای، این روش آنها نیز برای رهایی از ارز بسیار تحت کنترل یعنی پزوی آرژانتین است.

این ها جرونیمو فرر(Jerónimo Ferrer)، از علاقه مندان بیت کوین را به واکنش واداشت:

“وقتی محدودیت دارید، به ابزارهایی برای آزادی نیاز دارید. من به ریاضیات و نرم افزارها بیشتر از سیاستمداران اعتماد دارم. من فکر می کنم که موضوع بیت کوین برای آرژانتینی ها، نیازی به فکر کردن ندارد.”

یکی از ویژگی‌های کریپتو که شهروندان آرژانتین را جذب می‌کند، توانایی آن در محافظت از خود در برابر تورم است. تعجبی ندارد که تورم در این کشور بالاست و مردم به دنبال راه هایی برای زنده ماندن از هزینه های بالای زندگی هستند که هر سال افزایش می یابد. علاوه بر این، بیت‌کوین و سایر رمزارزها دارای مکانیزم استخراج هستند که در آن استخراج‌کنندگان می‌توانند در خانه‌های خود ارز دیجیتال کسب کنند، که در طول همه‌گیری بسیار مفید است.

این موارد ذکر شده در بالا تنها برخی از مزایایی است که ارز دیجیتال می تواند ارائه دهد. این فضا همچنین دارای DeFi است که به کاربرانش امکان می دهد در حالی که به سادگی توکن های خود را به اشتراک می گذارند درآمد کسب کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند خود را در فضای NFT و متاورس غوطه ور کنند؛ فناوری های این صنعت که امروزه موضوعات بسیار داغ هستند.

صرف نظر از این، دنیای کریپتو نیز مستعد نوسانات و نوسانات شدید بازار است. همچنین اگر به خوبی مدیریت نشود، می توان از آن سوء استفاده کرد. از این رو، این به سرمایه گذاران بستگی دارد که چگونه دارایی های رمزنگاری شده خود را مدیریت کنند. در زمان نگارش این مقاله، کل ارزش بازار کریپتو تقریباً به ۲ تریلیون دلار می‌رسد که بیت‌کوین رمزارز شماره یک است که بیش از ۴۰ هزار دلار برای هر کوین معامله می‌شود.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

393999