حسین بلندی خبر داد:

عدم افزایش شهریه دانشگاه علمی کاربردی

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: شهریه دانشگاه علمی کاربردی افزایش نمی‌یابد.
تصویر عدم افزایش شهریه دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش سایت خبری پرسون، پانزدهمین جلسه شورای مرکزی هم‌اندیشی و تعامل نمایندگان رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی با حضور دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیأت‌رئیسه و نمایندگان رؤسای مراکز برگزار شد.

حسین بلندی در این جلسه در خصوص سیاست‌های این دانشگاه در سال ۱۴۰۱ به تشکیل شورای راهبردی روابط بین‌الملل با عضویت حداقل دو نفر از رؤسای مراکز آموزشی، عدم افزایش شهریه دانشجویان در سال جاری، تسهیل اقدامات در روند صدور مجوز برای دوره‌های کوتاه‌مدت، نحوه جذب مدرسان از طریق فراخوان و افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی جذب دانشجویان در مهرماه ۱۴۰۱ اشاره کرد.

سپس اصغر کشت‌کار قائم مقام رئیس و سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به سوالات نمایندگان در خصوص مسائل مربوط به حوزه معاونت آموزشی پاسخ داد.

همچنین تعدادی از مدیران و مسوولان دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص مسائل نظارتی، موارد مرتبط با انتصاب سرپرستان و رؤسای مراکز آموزشی و موارد مرتبط پذیرش دانشجو مطالبی بیان کردند.

در پایان جلسه نمایندگان رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی در خصوص مطالب ارائه شده سوالات خود را مطرح و پاسخ توسط اعضا داده شد.

منبع: فارس

393985