بیت کوین در مسیر دستیابی به بالاترین سطح دو هفته

پس از اینکه بیت کوین در روز پنجشنبه مجددا روند صعودی در پیش گرفت، یکی از تحلیلگران اظهار داشت که احتمالا این رمزارز در آینده‌ای نزدیک به کانال ۵۰ هزار دلاری نیز دست یابد.

تصویر بیت کوین در مسیر دستیابی به بالاترین سطح دو هفته

به گزارش سایت خبری پرسون، بیت‌کوین در تاریخ 21 آوریل، پس از اینکه روند نزولی نتوانست بر بازار غالب شود و کنترل قیمت در کوتاه مدت را در دست بگیرد، مجددا روند صعودی در پیش گرفت.

بیت کوین در مسیر دستیابی به بالاترین سطح دو هفته2

نمودار یک روزه قیمت بیت‌کوین

حفظ سطح حمایتی 42 هزار و 300 دلار مسیر دستیابی به کانال 50 هزار دلاری را باز می‌کند؟

داده‌های ارائه شده از سوی کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که بیت‌کوین روز پنجشنبه به بالاترین سطح روزانه 42 هزار و 455 دلاری دست یافت. این قیمت، بالاترین سطح بیت‌کوین از تاریخ 10 آوریل بود.

مایکل ون دی پوپ، از خبرنگاران کوین تلگراف، گفت: "اگر بازار قصد ادامه روند صعودی داشته باشد، باید محدوده 42.3 دلاری شکسته شود. با این روند، احتمالا سطح آزمایشی بعدی، کانال 46 هزار دلاری و بعد از آن بالای کانال 50 هزار دلاری باشد."

با این حال، موانع زیادی بر سر راه دستیابی به کانال 50 هزار دلاری وجود دارد. علاوه بر چندین میانگین متحرک بلندمدت، عادت‌های فروش نهنگ‌ها، در سال 2022 مانعی بر سر راه روند صعودی بوده است.

ون دی پوپ با اشاره به اینکه شاخص ارز دلار آمریکا (DXY) به روندی ادامه می دهد که معمولا برای بازارهای کریپتو یک امتیاز محسوب می شود، اظهار کرد: "تا کنون، وضعیت برای بیت‌کوین خوب بوده است. از آنجا که شاخص دلار ضعف نشان می‌دهد، من فکر نمی‌کنم روند صعودی به پایان رسیده باشد."

همچنین پروتکل بلاک چین ترا (Terra) که به چشم انداز عملکرد قوی تر قیمت بیت کوین امیدوار است، پس از خرید نزدیک به 45 هزار بیت کوین در سال 2022، اکنون به عنوان یکی از بزرگترین نهنگ های بیت کوین مشهور است.

در یک توییت، حساب رسمی این شرکت ادعا کرد که بیت کوین در مسیر صعودی قرار دارد و گفت که انتظار دارد روند خنثی ادامه نداشته باشد.

با این حال، با نگاهی گسترده تر به حرکات نهنگ ها، یک روند متقاعد کننده وجود نداشت. همانطور که معامله‌گر و تحلیلگر رکت کپیتال خاطرنشان کرد، خرید و فروش در میان بزرگترین دارندگان بیت کوین همچنان در محدوده محدودی قرار دارد.

او در کنار داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای گلسنود اظهار داشت: "تعداد آدرس‌های منحصر به ‌فردی که حداقل 10 هزار بیت کوین را در خود جای داده‌اند از فوریه 21 افزایش یافته است."

آدرس‌ها با حداقل 10 هزار بیت کوین در سال 2018 به اوج خود رسید، در حالی که پایین‌ترین سطح بازار نزولی در دسامبر همان سال باعث تخصیص مجدد شدید شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

393939