کشف ۱۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی با استان فارس خبر داد.
تصویر کشف ۱۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار کیقباد مصطفایی افزود: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.

مصطفایی تصریح کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محور "شیراز به یاسوج"، موضوع با هماهنگی قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.

مصطفایی خاطرنشان کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.

وی با اشاره به این که راننده با توجه به کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شد، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: تلاش جهت دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ضمن تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر

393935