حبیب‌الله دهمرده:

هدف ما ایجاد فضایی امن برای مردم در فضای مجازی است

یک نماینده مجلس گفت: هدف ما از قانونمند شدن فضای مجازی نه ایجاد محدودیت بلکه ایجاد فضای امن و آرام برای مردم در فضای مجازی است.
تصویر هدف ما ایجاد فضایی امن برای مردم در فضای مجازی است

به گزارش سایت خبری پرسون، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی ما در شرایط فعلی به حال خود رهاست و این رهاشدگی فضای مجازی بیشترین خسارت، آسیب و هزینه را برای مردم به همراه دارد.

وی افزود:‌ قانون‌مند شدن فضای مجازی به هیچ‌وجه به معنای محدود کردن فعالیت‌های مردم در فضای مجازی نیست بلکه به معنای ساماندهی و ایجاد نظم در این فضاست.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عده‌ای سودجو که منافع‌شان در بی‌قانونی و رها بودن فضای مجازی است، سرسختانه در مقابل قانونمند شدن فضای مجازی می‌ایستند و به فضاسازی علیه آن می‌پردازند.

دهمرده خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد جامعه خواستار قانونمند شدن فضای مجازی هستند، اما همان 10 درصد اقلیت چنان با سر و صدا و هیاهو به فضاسازی علیه قانونمند شدن و ایجاد چارچوب برای فضای مجازی می‌پردازند که حرف غلط آنها بر فضای جامعه غلبه پیدا کرده است.

وی افزود: هدف ما از قانونمند شدن فضای مجازی نه ایجاد محدودیت بلکه ایجاد فضای امن و آرام برای مردم در حوزه اقتصادی، فرهنگی و... در فضای مجازی است.

منبع: فارس

393824