عقب‌نشینی تل‌آویو؛ مسجدالأقصی به روی صهیونیست‌ها بسته می‌شود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عقب‌نشینی این رژیم و تصمیم آن برای تعطیلی مسجدالأقصی به روی صهیونیست‌ها تا پایان ماه رمضان خبر دادند.

تصویر عقب‌نشینی تل‌آویو؛ مسجدالأقصی به روی صهیونیست‌ها بسته می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که رهبران این رژیم تصمیم گرفته‌اند صحن‌های مسجدالأقصی را از روز جمعه این هفته تا پایان ماه مبارک رمضان به روی صهیونیست‌ها ببندند.

وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» گزارش داد که طبق تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی، یهودیان از روز جمعه تا پایان ماه رمضان دیگر نمی‌توانند وارد حرم قدس شوند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، فعالان راستگرای افراطی نیز در این خصوص گفتند که دوره تعطیلی حرم قدس در سال‌های گذشته در ماه رمضان حدود سه تا چهار روز بود اما امسال ۱۲ روزه است. این در حالی است که یک منبع نزدیک به «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در سال‌های گذشته نیز تعطیلی حرم قدس به روی یهودیان در ۱۰ روز آخر ماه رمضان بود.

«عیساوی فریج» وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی نیز تصمیم برای بستن مسجدالأقصی به روی صهیونیست‌ها را تصمیمی مناسب در این شرایط دانست و گفت که هدف از این تصمیم آرام کردن اوضاع قدس است.

مسجدالأقصی در چند روز گذشته صحنه یورش‌های مستمر نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بود که به درگیری بین آن‌ها و فلسطینیان نمازگزار منجر شد و در نتیجه آن شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

منبع: فارس

393684