شهروندان برای پرداخت عوارض شهرسازی بلاتکلیف هستند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فیش‌های عوارض شهرسازی صادر شده در اسفند ماه سال گذشته، گفت: در این فیش‌ها دو تاریخ متفاوت برای مهلت پرداخت درج شده است که این امر سبب بلاتکلیفی برای شهروندان شده است.
تصویر شهروندان برای پرداخت عوارض شهرسازی بلاتکلیف هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، سید احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران افزود: در این فیش‌ها هم درج شده که ۴۰ روز مهلت پرداخت وجود دارد و از طرفی هم مهلت پرداخت تا ۲۸ اسفند درج شده است.

او با اشاره به بلاتکلیفی شهروندان ادامه داد: لازم است در این خصوص یا شهرداری طرحی آماده کند یا کمیسیون معماری و شهرسازی لایحه ای با قید ۲ فوریت ارائه کند تا منافع مردم تامین شود و شهروندانی که در اسفند فیش گرفتند به امید مهلت ۴۰ روزه برای زمان پرداخت برنامه ریزی کرده اما شهرداری تاریخ اعتبار را ۲۸ اسفند عنوان کرده است.

علوی همچنین درباره بلاتکلیفی اماکن ورزشی و بهره برداری از این اماکن گفت: اعتبار لازم برای مناطق دیده شده اما برخی نگاه‌ها در سازمان ورزش و همینطور مصوبات گذشته موجب شده تا از این اماکن بهره برداری نشود و در این خصوص لازم است طرح یا لایحه ای ارائه شود تا شهروندان بتوانند از امکانات شهر استفاده کنند.

393632