معرفی بهترین مقاصد گردشگری ساحلی

اگر شما هم به سفرهای ساحلی علاقه دارید، مطلب ما را دنبال کنید.
تصویر معرفی بهترین مقاصد گردشگری ساحلی

شهرهای ساحلی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در فصل بهار هستند، چراکه این مقاصد در تابستان‌ها نسبتا گرم‌اند و در زمستان هم معمولا شرایط سفر کمتر فراهم می‌شود، اما در بهار این مناطق بسیار مطبوع هستند و می‌توانند سفر لذت‌بخش و مفرحی را برای شما رقم بزنند. برای آشنایی با بهترین مقاصد گردشگری ساحلی مطلب ما را دنبال کنید.

شهر ساحلی ریو دو ژانیرو

این شهر ساحلی معروف، واقع در کشور برزیل به دلیل داشتن تفریحات ساحلی جذابش بسیار مورد توجه گردشگران و طرفداران سفرهای ساحلی است. ریو دو ژانیرو، با داشتن ۲۵ مایل خط ساحلی از معروف‌ترین شهرهای ساحلی دنیا به حساب می‌آید. این منطقه در جوار کوه‌های شکر یا the Sugar Loaf قرار گرفته است و تجربه منظره فوق‌العاده‌ای را به شما می‌بخشد.

سواحل ایران

بارسلونا، یکی از بهترین مقاصد گردشگری ساحلی

شهر بارسلونا در جنوب کشور اسپانیا قرار گرفته است. این شهر ساحلی در جوار دریای مدیترانه قرار دارد و به‌دلیل منظره جذاب و تفریحات ساحلی مفرح و جذابش بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

میامی، شهر جذاب فلوریدا

میامی مرکز ایالت مشهور فلوریدا است. این شهر مشهور، که احتمالا اسمش را در فیلم‌های مشهور هالیوودی شنیده‌اید، به دلیل چشم‌اندازها و مناظر شگفت‌انگیزش، از پر طرفدارترین سواحل آمریکا است. در این شهر ساحلی می‌توانید شنا و قایق‌سواری در اقیانوس اطلس را تجربه کنید و از جشن‌های شاد و مهیج کنار ساحل لذت ببرید.

سیدنی، شهر ساحلی استرالیا

این شهر، از مهم‌ترین شهرهای استرالیا است و یکی از قطب‌های گردشگری مهم استرالیا به حساب می‌آید. این شهر با داشتن منظره فوق‌العاده ساحلی با ماسه‌های سفید و ورزش‌های آبی و غواصی یکی از بهترین مقاصد برای توریست‌ها به حساب می‌آید. در سواحل سیدنی می‌توانید از بهترین امکانات عمومی مثل غذا، حمام و هتل بهره‌مند شوید و در یکی از آرامبخش‌ترین سواحل دنیا لحظات بی‌نظیری را تجربه کنید.

مقصد گردشگری

شهر ساحلی سنگاپور

سنگاپور از کشورهایی است که سفر به آن تقریبا برای ایرانی‌ها آسان‌تر است. این منطقه در واقع جزیره‌ای کوچک است که صنعت گردشگری تاثیر زیادی در رشد و گسترش آن داشته است. برخی از سواحل سنگاپور طبیعی و بعضی از آن‌ها مصنوعی هستند. اما این تفاوت در میزان محبوبیت سواحل گردشگری آن تاثیری ندارد. بسیاری از مراکز خرید و امکانات مختلف توریستی در سنگاپور در امتداد ساحل قرار گرفته‌اند. در نتیجه این سواحل علاه‌بر تفریحات ساحلی، می‌تواند تفریحات مفرح دیگری را هم برای شما به ارمغان بیاورد.

393617