دزد ناموس به کشتن زن و شوهر اعتراف کرد

مرد جوان که در جنایتی انتقامجویانه، نیمه‌های شب مرد جوان و همسرش را به رگبار بسته بود پس ازانتقال به محل جنایت و در مقابل بازپرس و کارآگاهان جنایی جزئیات ماجرا را تشریح کرد.

تصویر دزد ناموس به کشتن زن و شوهر اعتراف کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، رسیدگی به این پرونده از بامداد 18 خرداد امسال و به دنبال شلیک چند گلوله در یکی از کوچه‌های اطراف میدان تجریش آغاز شد.

اعتراف دزد ناموس به کشتن زن و شوهر + عکس متهم در بازسازی قتل

دراین جنایت زوج جوان که سرایدار یک شرکت بودند هنگام بازگشت به محل زندگی‌شان هدف شلیک قرار گرفته بودند که دراین ماجرا زن جوان کشته شد وهمسرش پس از انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافت.

همسر این زن که از چند قدمی مرگ بازگشته بود در تحقیقات به بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفت: عامل جنایت را نمی‌شناسم اما او شبیه سرایدارهای یکی از ساختمان‌های محله بود که در تاریکی شب به سمت ما شلیک کرد.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت مظنون شماره یک را صادر کرد و مأموران پس از چند روز ردیابی وی را در یکی ازاستان‌ها به دام انداختند.

وی پس از دستگیری گفت: «چند ماه قبل با زن (جوان مقتول) در خیابان آشنا شده بودم تا اینکه او ادعا کرد همسر دارد و از من خواست مزاحمش نشوم.

اما من به او علاقه‌مند شده بودم ولی دائم تهدید می‌کرد موضوع را به همسرش می‌گوید.

بنابراین وقتی فهمیدم تهدید‌هایش جدی است تصمیم به قتل هر دو نفرشان گرفتم.

شب حادثه هم کمین کردم تا آنها وارد کوچه شوند.

وقتی زن مورد علاقه‌ام به همراه همسرش به در خانه رسیدند، به آنها تیراندازی کرده و متواری شدم.» متهم به قتل پس از انتقال به محل حادثه به تشریح جزئیات جنایت پرداخت.

منبع: ایران

393548