تعامل سازنده و حسن برخورد با مشتری از اصول بیمه گری است

رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن این مطلب را بعد از ظهر امروز در بازدید از شعبه این شرکت در سمنان و دیدار و گفتگو با کارکنان عنوان کرد.
تصویر تعامل سازنده و حسن برخورد با مشتری از اصول بیمه گری است

به گزارش سایت خبری پرسون، آریان پور در جریان این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این شعبه قرار گرفت و در مورد عملکرد و مسائل جاری شعبه با مدیریت و کارکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
مدیرعامل بیمه میهن با قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران شعبه سمنان، با اشاره به اهداف راهبردی و برنامه های ابلاغی برای سالجاری، بر لزوم توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن تاکید کرد و رعایت اصول بیمه گری حرفه ای، تعامل و ارتباط مطلوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب و جذب پورتفوی مناسب را خواستار شد.
آریان پور تعامل سازنده و حسن برخورد با مشتری و بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان را از اصول بیمه گری دانست و بر رعایت این اصول در روند فعالیت ها تاکید کرد. وی همچنین تقویت و گسترش شبکه فروش را با بکارگیری نیروهای توانمند مورد تأکید قرار داد.
در جریان این بازدید، احسان همتی سرپرست شعبه سمنان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود فرایند امور و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.

393445