نظام باید در مقابل فائزه هاشمی رافت را کنار بگذارد

مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم گفت: نظام باید رأفت را در قبال افرادی همچون فائزه هاشمی کنار بگذارد.
تصویر نظام باید در مقابل فائزه هاشمی رافت را کنار بگذارد

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به مصاحبه اخیر فائزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در فضای مجازی علیه سپاه و مجموعه نظام گفت: من معتقدم که خانم فائزه هاشمی از خطوط قرمز نظام عبور کرده و ارزش‌های حاکم بر مملکت و منافع ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ زیرپا گذاشته است.

وی افزود: من معتقدم که باید مجموعه نظام برخورد تأدیبی مناسبی با فائزه هاشمی داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: اولا مصاحبه با یک رسانه معاند جرم است و از سوی دیگر باید پاسخ‌های درخوری به این خانم داده شود.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: فائزه هاشمی در فتنه 88 ضربات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کشور و نظام وارد کرد و پس از آن هم شاهد لجن‌پراکنی‌هایی از سوی وی علیه نظام بودیم.

مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم افزود: به نظر من نظام باید در قبال افرادی همچون فائزه هاشمی رأفت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار بگذارد؛ چرا که این همه رأفت موجب جسارت این قبیل افراد می‌شود و به نظر من جمهوری اسلامی باید برخورد تأدیبی با فائزه هاشمی داشته باشد و او را‌‌‌‌‌‌‌‌ سر جای خودش بنشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دختر رئیس‌ دولت سازندگی در گفت‌وگوی خود، تنها راه بازگرداندن سپاه پاسداران به پادگان‌ها، باقی ماندن آن‌ در لیست تحریم خوانده بود.

فائزه هاشمی گفته بود: خروج سپاه پاسداران از لیست تحریم‌ها به سود منافع ملی و جامعه ایران نیست.

منبع: فارس

393352