بخشنامه پرداخت وام ازدواج ۱۲۰ میلیون تومانی ابلاغ شد

بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی از سوی معاونت اعتباری و بین المل بخشنامه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی از سوی معاونت اعتباری و بین المل پست بانک ایران به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد. ایران به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.
تصویر بخشنامه پرداخت وام ازدواج ۱۲۰ میلیون تومانی ابلاغ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۳۰۳۹/۰۱ مورخ ۱۰/۰۱/۱۴۰۱ به بانک‌ها، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ٠١/٠١/١٣٩٧ بوده است را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله اعلام کرد.

همچنین، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج های زیر ۲۵ سال و زوجه‌ها زیر ۲۳ سال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ابلاغ شده است و تمامی بانک‌ها موظف هستند به صورت ماهانه، تعداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداختی و افراد در نوبت دریافت این تسهیلات را به صورت عمومی اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، بانک ها باید با اعتبار سنجی متقاضیان و اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی این تسهیلات را پرداخت کنند.

393334