نگاهی عمیق به پشت پرده قرعه‌کشی جام جهانی قطر

آنچه که در پی می آید از سلسله مباحث عمیق و دقیق است که با غور در اتفاقاتِ روز، حقایق پنهان در پشت پرده ی آنها را آشکار می سازد. امید که چشم هایمان را به طور کامل گشوده و از فریب خوردگان نباشیم.

تصویر نگاهی عمیق به پشت پرده قرعه‌کشی جام جهانی قطر

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر مردانی در یادداشتی نوشت: روشن است که هدف اصلی از آوردن جام جهانی به کشور قطر ما هستیم. می خواهند ما را تحریک کنند. امّا آنها کور خوانده اند. ما با این جام های جهانی تحریک نمی شویم. در شب قرعه کشی جام جهانی مشخص شد که دشمنی ها بر علیه ما به همین جا ختم نمی شوند و همه شاهد بودند که در یک مراسم نمایشی ما را با انگلیس و آمریکا هم گروه کردند. توجه داشته باشید که ما در محاصره ایم. فقط در فوتبال ما را محاصره نکرده بودند که الان این توطئه را هم چیدند تا به ما فشار بیاورند.

در حالت عادّی ما باید با ژاپن و عربستان یا حداکثر با بوسنی هم گروه می شدیم. امّا جام جهانی بداند ما زیر فشار آمریکا و انگلیس نمی رویم و به آنها گل می زنیم و تا سردار را داریم در هیچ آزمونی آرام نمی گیریم. آنها علی دایی را بردند روی صحنه ی قرعه کشی جام جهانی تا بگویند او در کشور خود تیم فوتبال ندارد. بعد در پشت صحنه ی قرعه کشی به او قرص خواب داده و به "لوتهار ماتئوس" پول دادند تا از او در این حالت فیلم بگیرد و آن را در فضای مجازی جهانی که متاسفانه تحت صیانت نیست پخش کند و به گزارشگر منوتو بگوید "همونطور که می بینید علی دایی خواب است و در ایران همه خسته اند؛ اینو می گیرم برای..." امّا زهی خیال باطل که ما خسته نیستیم.

حال سوال اینجاست که عملیات اسپری فلفل کار چه کسانی بود و چرا درست قبل از قرعه کشی انجام شد؟ واضح و مبرهن است که هدف ما بودیم اما در فضای غیر صیانتی مجازی طوری نشان دادند که انگار فلفل جای دیگری را هدف گرفته بوده است! آیا زن ها در خانه نمی توانند فوتبال ببینند و حتمن باید به ورزشگاه بیایند؟ پس چرا این مسابقات از صدا و سیما پخش می شوند؟ آیا تحریک زنان برای ورود به ورزشگاههای مردانه برای ضربه زدن به ورزشگاهها و ورزش نیست؟ آیا حضور زن ها در ورزشگاهها آنها را هیجانی نمی کند؟

چرا اوّل ماجرای اسپری فلفل را درست کردند و بعد ما را با آمریکا و انگلیس هم گروه کردند؟ جام جهانی بداند ما اسپری فلفل می خوریم، باتوم می خوریم اما فریب نمی خوریم.

شاید برخی فکر کنند که حریفان اصلی ما در جام جهانی تیم های آمریکا و انگلیس هستند اما با نگاهی عمیق و دقیق به پشت پرده قرعه کشی این مسابقات می شود فهمید هنوز قدرت های جهان روی تیم چهارم در گروه ما به توافق نرسیده اند و منتطر نتیجه ی جنگِ روسیه با اکراین هستند. اگر روسیه همین روزها از اکراین خارج نشود در آن صورت اکراین را در گروه ما قرار می دهند تا با دهن کجی به روس ها که از جام جهانی محروم شده اند انتقام این جنگ را از ما بگیرند. مسابقه ی اصلی ما با تیم چهارم گروه خواهد بود. امّا جام جهانی بداند ما دروازه ی اکراینی را بدون خطای انسانی هدف خواهیم گرفت و به آنها گل خواهیم زد.

باید توجه کنیم که این بساط قرعه کشی و جام جهانی برای تحمیل برجام به ما درست شده است. آیا تا به حال به این نکته دقت کرده بودید که چرا نام برجام را برای توافق هسته ای انتخاب کرده اند؟ برجام را کنار عبارت جام جهانی بگذارید تا متوجه شوید که چرا در مراسم قرعه کشی ما را با دو کشور از 1+5 در یک جام قرار دادند. فکر کرده اند می توانند برجامی را که دلشان می خواهد به نام جام جهانی به ما تحمیل کنند!

کافی است چشم هایمان را حسابی از بالا و پایین با دو انگشت شصت و نشانه بگشاییم و همه ی زوایای هر اتفاق را با دقّت بنگریم و یادمان باشد هر چه که در جهان اتفاق می افتد برای این است که حواس ما را از مسائل اصلی پرت کنند. نگذارید هیچ چیز حواس شما را پرت کند. عمیق و دقیق باشید!

منبع: خبرآنلاین

393311