اطلاعیه مهم برای سایت‌های خبری بدون مجوز

هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار اطلاعیه‌ای‌ای از رسانه‌های بدون مجوز خواست تا هرچه سریع‌تر برای دریافت مجوز اقدام کنند. بر اساس این اطلاعیه، رسیدگی به درخواست‌های ثبت شده و تطبیق وضعیت این رسانه‌ها با قانون مطبوعات، به صورت ویژه انجام خواهد شد.
تصویر اطلاعیه مهم برای سایت‌های خبری بدون مجوز

به گزارش سایت خبری پرسون، هیات نظارت بر مطبوعات، طی فراخوانی مجدد، از همه گردانندگان سایت‌های خبری بدون مجوز درخواست کرد که نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت خود در سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

«در پاسخ به درخواست‌های مکرر مدیران رسانه‌ها و در جهت حمایت از رسانه‌های دارای مجوز و گسترش فضای قانونی برای فعالیت‌های خبری، هیأت نظارت بر مطبوعات از همه گردانندگان سایت‌های خبری فاقد مجوز دعوت به‌عمل می‌آورد نسبت به ثبت درخواست اخذ مجوز فعالیت پایگاه خبری خود در سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی الکترونیکی: (e-rasaneh.ir) اقدام کنند.
هیات نظارت بر مطبوعات پیشتر نیز در آذر ۹۲ و همچنین دی‌ ۹۹، سایت‌های خبری فاقد مجوز را به ثبت درخواست برای دریافت پروانه انتشار دعوت کرده بود که با استقبال خوب گردانندگان این سایت‌ها همراه شدند.»

هیات نظارت بر مطبوعات پیش‌تر اعلام کرده بود که هرگونه فعالیت رسانه‌ای خبری، در صورت عدم ثبت تقاضا و دریافت مجوز، مصداق اخبار رسانه‌های جعلی قلمداد می‌شود.

393265