بانک قرض الحسنه رسالت مصداق بارز ترویج فرهنگ ناب قرض الحسنه است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار راهبر نهاد مردمی رسالت فعالیت های این نهاد را مصداق بارز ترویج فرهنگ ناب قرض الحسنه در جامعه دانست.
تصویر بانک قرض الحسنه رسالت مصداق بارز ترویج فرهنگ ناب قرض الحسنه است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن خشنودی از عملکرد سازمان های رهیاری نهاد مردمی رسالت در قالب هسته های کارآفرینی اجتماعی و کسب و کارهای خرد و خانگی گفت: این فعالیت ها تاثیر بسزایی بر تحکیم بنیان خانواده و حذف و کاسته شدن مفاسدی که در جامعه اتفاق می افتد، خواهد داشت. وی همچنین از الهام بخش بودن بطن نهاد مردمی رسالت جهت ترویج فرهنگ قرآنی قرض الحسنه ابراز خرسندی نمود.

در ادامه راهبر نهاد مردمی رسالت با مردمی دانستن نوع فعالیت های این نهاد، نقش سازمان های رهیاری وکانون های همیاری اجتماعی را تشریح و توضیحاتی در خصوص خویش فرمایی تمامی افراد و آماری از فعالیت های هسته های کارآفرینی ارائه کرد.

حسین زاده سبک بهتر کارو زندگی را ازجمله مهمترین اهداف نهاد مردمی رسالت عنوان کرد و افزود: این مُهم با بهره گیری از مولفه های همیاری اجتماعی(تعاون)، اعتماد اجتماعی، قرض الحسنه(نظام مالی حاکم بر نهاد مردمی رسالت) و کارآفرینی اجتماعی به وقوع می پیوندد.

392926