تسلا تولید خود را از سر میگیرد

تسلا (NASDAQ: TSLA) در حال آماده شدن برای از سرگیری تولید در کارخانه خود در شانگهای از روز دوشنبه پس از توقف سه هفته‌ای است.
تصویر تسلا تولید خود را از سر میگیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به گزارش رویترز شانگهای، دو نفر مطلع گفتند که تسلا (NASDAQ: TSLA) در حال آماده شدن برای از سرگیری تولید در کارخانه خود در شانگهای از روز دوشنبه پس از توقف سه هفته‌ای است و افزودند که از مقامات محلی نیز مجوز دریافت کرده است.

کارخانه شانگهای، واقع در ناحیه پودونگ در شرق رودخانه هوانگپو، تولید خود را در 28 مارس (8 فروردین)، پس از اینکه شهر شروع به اجرای اقدامات قرنطینه برای مبارزه با افزایش موارد کووید19 کرد، به حالت تعلیق درآورده است.

افرادی که از ذکر نامشان خودداری کردند، گفتند که طرح از سرگیری تولید از قدرات مقامات محلی برخوردار است، اما بسته به اینکه وضعیت اپیدمی در شهر چگونه پیش می‌رود، ممکن است تغییر کند. یکی از افراد گفت که خودروساز آمریکایی قصد دارد با یک شیفت شروع به کار کند و به تدریج افزایش خواهد یافت.

تسلا و دولت شانگهای فوراً به درخواست اظهارنظر پاسخ ندادند.

بر اساس برنامه های تولید داخلی که رویترز مشاهده کرده است، این توقف، طولانی ترین توقف تولید از زمان شروع به کار کارخانه در اواخر سال 2019 (آذر-دی1398) بوده و منجر به از دست دادن تولید بیش از 50000 دستگاه شده است. با این حال، تولید مداوم در کارخانه می تواند تحت تأثیر مشکلات در تهیه قطعات خودرو قرار گیرد، زیرا لجستیک در شهر و مناطق اطراف آن به دلیل محدودیت های کووید چین به شدت مختل شده است.

او شیائوپنگ، مدیر اجرایی خودروساز چینی، روز پنجشنبه گفت که اگر تامین‌کنندگان در شانگاهی و مناطق اطراف نتوانند کار خود را از سر بگیرند، ممکن است خودروسازان در چین مجبور به توقف تولید در ماه می (اردیبهشت) شوند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

392883