زمان رونمایی از اپل واچ های سری جدید در سال 2022

پاییز امسال قرار است که اپل واچ ۸ روانه بازار شود و ما همچنان تحت تاثیر امکاناتی هستیم که نسل هفتم آن در اختیار ما قرار داده است.
تصویر زمان رونمایی از اپل واچ های سری جدید در سال 2022

به گزارش سایت خبری پرسون، پاییز امسال قرار است که اپل واچ ۸ روانه بازار شود و ما همچنان تحت تاثیر امکاناتی هستیم که نسل هفتم آن در اختیار ما قرار داده است. همان‌طور که در بررسی اپل واچ ۷ هم بارها به آن اشاره شد، هنوز هم قابلیت‌هایی وجود دارند که می‌توانند به نسخه‌های جدید راه پیدا کنند. اپل از زمان عرضه نسخه اصلی، هر سال نسخه جدیدی از بهترین ساعت هوشمند خود را معرفی می‌کند. بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه دنباله ساعت هوشمند جدید خود باشد. مانند آیفون ۱۴، اطلاعات زیادی از قیمت ساعت هوشمند جدید اپل و شایعات احتمالی پیرامون آن وجود دارد.

اپل در حال برنامه‌ریزی برای طراحی مجدد روی لبه‌های مسطح ساعت است تا بتواند انتظار کاربران را برآورده سازد. همچنین، این برند قصد دارد که حسگر سلامت جدیدی را به اپل واچ ۸ بیاورد. این حسگرها می‌توانند در هماهنگی با آیفون 13 بسیار عالی عمل کنند. اپل واچ ۷ در برابر اپل واچ ۶، از نظر سلامت چیز جدیدی ارائه نکرد و امسال کاربران انتظار بیشتری از نسخه هشتم دارد. در عین حال، watchOS 8 را هم داریم که انواعی از تمرینات بیشتر را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید از برنامه Mindfuless برای انعکاس کارهای روزانه خود استفاده کنید.

اگر کنجکاو هستید که بدانید چه امکانات جدیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، می‌توانید با شایعات اپل واچ سری ۸ همراه شده و همچنین در مورد watchOS 9 هم اطلاعاتی را کسب کنید. ما در ادامه به این موارد بیشتر صحبت کرده و از تاریخ عرضه و ویژگی‌های مورد انتظار خودمان خواهیم گفت. بازرگانی سیب به‌عنوان یکی از وب سایت‌های پیشرو در ارائه محصولات اپل، امکان خرید اپل واچ ۷ را در مدل‌های مختلف و به‌صورت اقساطی فراهم کرده است. این محصولات را می‌توانید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ اصلی محصولات خریداری کرده و مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. احتمالا ساعت هوشمند جدید اپل با جمعی از انواع تمرینات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تاریخ عرضه و قیمت ساعت هوشمند اپل واچ ۸

هنوز تاریخ عرضه احتمالا اپل واچ ۸ را نمی‌دانیم. اما با توجه به عرضه‌های قبلی اپل واچ، انتظار داریم که اپل واچ سری ۸ در سپتامبر ۲۰۲۲ روانه بازار شود. به‌همین ترتیب، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت اپل واچ ۸ در دسترس قرار ندارد. اما اپل چندین سال است که همان ساخت قیمت ساعت هوشمند اپل خود را حفظ کرده است. بنابراین، انتظار داریم که اپل واچ سال آینده هم با قیمت ساعت هوشمند اپل واچ ۷ روانه بازار شود.

طراحی اپل واچ ۸

گویا ظاهر اپل واچ از زمان عرضه اولین مدل در سال ۲۰۱۶، تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. عقربه نمادین با اپل واچ ۷ به‌روزرسانی شده بود تا نمایشگرهای بزرگ‌تری را در یک بدنه منحنی‌تر داشته باشیم. شایعات اپل واچ ۸ زودتر از همیشه به گوش ما می‌رسد. برخی شایعات وجود دارد که مانند آیفون ۱۴ به گوش می‌رسد و حتی رندرهایی هم از اپل واچ ارائه شده است. ما نمی‌توانیم صحت تصاویر منتشر شده را تایید کنیم، اما اگر دقیق باشند، اپل واچ ۸ تغییر بزرگی نسبت به اپل واچ ۷ نخواهد داشت. اپل واچ ۸ می‌تواند از زبان طراحی آیفون 13 و حتی نسخه جدید یعنی ۲۰۲۲ نیز برخوردار باشد. گویا امسال می‌توانیم لبه‌های صاف جدیدتر را در این نسخه داشته باشیم.

مجموعه دیگری از تصاویر ندر شده هم وجود دارد که مربوط به قبل از معرفی اپل واچ ۷ هستند. گویا اپل برنامه‌هایی برای طراحی مجدد لبه‌های مسطح این دستگاه داشته است. طبق گزارش‌ها، رندرهای CAD فاش شده، در تب‌های جدید باز می‌شوند و دارای طراحی کاملا مسطح همراه با نمایشگر خواهند بود. سوال اینجاست که آیا اپل می‌تواند منحنی‌ترین ساعت هوشمند خود را در سال جاری روانه بازار کند. شما می‌تواند قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس را در سایت بازرگانی سیب بررسی کرده و آن را به‌صورت اقساطی خریداری کنید. خرید اقساطی یکی از بهترین شیوه‌های خرید محصولات اپل بدون استرس خاصی است.

ویژگی‌های اپل واچ ۸ شایعه شده

مارک گورمن از بلومبرگ این شایعه را مطرح کرده است که اپل واچ ۸ احتمالا از حسگرهای جدید ردیابی سلامت در مقایسه با اپل واچ ۷ برخوردار نخواهد بود. دمای پوست، فشار خون و خوانش قند خون را داریم که احتمالا در نقشه راه سال آینده اپل قرار دارد. ما ابتدا معتقد بودیم که از زمانی که اپل واچ طراحی اولویت بندی شده پاییزی را با سایزهای بزرگ‌تر اپل واچ ۷ منتشر کرده است، یک سری بهبودهای داخلی هم برای آن داشته است.

اپل واچ SE جدید

اپل واچ SE جدید

این احتمالا وجود دارد که قیمت ساعت هوشمند اپل برای امسال در یک نسخه متفاوت، کمتر باشد. منظورمان اپل واچ SE 2 است که احتمالا با قیمت ۲۷۹ دلاری روانه بازار شده و مشخصات به‌روزرسانی شده خواهد داشت. یک ساعت هوشمند دیگر برای ورزشکاران را هم خواهیم داشت که برای افراد فعال در فضای باز طراحی شده است. اینکه آیا این ساعت می‌تواند به یکی از بهترین ساعت‌های ورزشی تبدیل شود یا خیر، بیشتر به عمر باتری و ویژگی‌های GPS آن بستگی دارد. شایعات سخت‌گیرانه‌ای هم به گوش می‌رسند که گویا قبل از معرفی اپل واچ ۷ هم وجود داشته‌اند.

به گفته مارک گورمن، ممکن است این دو ساعت هوشمند جدید در کنار اپل واچ سری ۸ معرفی شوند. ما دوست داریم که اپل واچ جدید دارای عمر باتری بهتری باشد. چندین سال است که چنین انتظاری همواره وجود داشته و کاربران دوست دارند که بیش از ۱۸ ساعت بتوانند از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. این شرکت ویژگی‌های جالبی مانند صفحه نمایش همیشه روشن را در خود دارد و همین‌ها سبب می‌شود که شارژ روزانه با چالش مواجه شود.

شما می‌توانید برای خرید آیفون 13 در مدل‌های مختلف و بررسی قیمت ساعت هوشمند اپل واچ به بازرگانی سیب مراجعه کنید. بازرگانی سیب امکان خرید آسان و اقساطی محصولات اکونومی اپل را فراهم کرده است و می‌توانید برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و بررسی قیمت مدل‌های مختلف آیفون 13 به سایت مراجعه کنید. قیمت ساعت هوشمند اپل واچ در کنار محصولات مانند آیپد نیز در سایت ارائه می‌شود.

392789