لیگ اروپا:

بارسلونا به نیمه‌ نهایی می‌رسد؟

بارسلونا در مهمترین بازی میزبان اینتراخت فرانکفورت است.
تصویر بارسلونا به نیمه‌ نهایی می‌رسد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، امشب در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا، 4 بازی برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های نیمه نهایی لیگ اروپا مشخص شود.

بارسلونا در مهمترین بازی میزبان اینتراخت فرانکفورت است. دیدار رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و اتفاقا تیم آلمانی نمایش خوبی از خود نشان داد. به همین دلیل انتظار می‌رود مسابقه‌ای جذاب در ورزشگاه نیوکمپ امشب برگزار شود.

گراهام هانتر ، خبرنگار یوفا در خصوص این بازی نوشت: تیم ژاوی در 15 بازی اخیر خود شکست نخورده ولی نزدیک بود در فرانکفورت مقابل اینتراخت رکوردش شکسته شود. البته باید نگاهی ویژه به این رکورد بیاندازیم و احمق نباشیم. بارسلونا مقابل تیم‌هایی برد و شکست نخورد که تا آخرین توان حمله کردند. به همین دلیل بارسلونا دست بالاتر را در بازی با اینتراخت دارد.

برای بارسلونا پیکه ممکن است غایب باشد که گزینه مهمی برای ژاوی محسوب می‌شود. انتظار می‌رود، آرائخو در کنار اریک گارسیا، امشب در ترکیب اصلی قرار گیرند.

ژاوی در خصوص این بازی گفت: ما در بازی رفت واقعا اذیت شدیم. به نظرم قرعه سختی به ما خورد زیرا اینتراخت فرانکفورت تیمی قدرتمند است و می‌تواند به خوبی توپ را در میدان به گردش درآورد.

سرمربی فرانکفورت البته گفت: ما به نیوکمپ می‌رویم تا نمایشی بهتر از خانه انجام دهیم. ما شانس این را داریم که به مرحله بعدی صعود کنیم.

البته شرایط برای اینتراخت اصلا خوب نیست. آنها در 5 بازی اخیر خود اصلا به پیروزی نرسیده‌‌اند و 4 تساوی کسب کرده‌اند. بازی ابتدای هفته آنها مقابل فرایبورگ با شکست 2 بر یک به پایان رسید.

آنها در جدول بوندس لیگا در رده نهم قرار دارند، در حالی که بارسلونا با ژاوی از رده نهم طی 5 ماه به رتبه دوم رسید و اکنون بسیار شرایط خوبی دارد.

ترکیب احتمالی بارسلونا به زیر است:

تراشتگن ؛ آرائخو – گارسیا – پیکه – آلبا ؛ دی یونگ – بوسکتس – پدری ؛ دمبله – اوبامیانگ و فران تورس

بوسکتس، گارسیا، گابی، آلبا و پیکه اگر در این مسابقه کارت زرد بگیرند، دیدار احتمالی بعدی را از دست خواهند داد.

بارسلونا در صورت پیروزی با برنده وستهام و لیون بازی خواهد کرد.

دیگر دیدارهای امشب در لیگ اروپا به شرح زیر است:

رنجرز اسکاتلند – براگا پرتغال (دیدار رفت: یک – صفر براگا)

آتالانتا – لایپزیگ (دیدار رفت: تساوی یک بر یک)

وستهام – لیون (دیدار رفت : تساوی یک بر یک)

منبع: فارس

392702