بازیگر «جوکر» در فیلم «بیا کنارم»


فیلمبرداری فیلم تلویزیونی کمدی «بیا کنارم» به پایان رسید.
تصویر بازیگر «جوکر» در فیلم «بیا کنارم»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی پروژه، سروش جمشیدی و مریم ابراهیم‌وند نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند.

سیامک خواجه‌وند تاکنون در برخی از فیلم‌های سینمایی «تهمینه میلانی» دستیار کارگردان و برنامه ریز بوده و همین طور فیلم سینمایی «فوتبالی‌ها» را کارگردانی کرده است.

در این فیلم همچنین بهنوش بختیاری، رضا فیاضی، رامین ناصر نصیر، آزاده ریاضی، مهدی امینی خواه، محمد حسن حسینیان و فرهاد علوی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده : «نیره زن جوانی است که به عنوان کارگر خدماتی به خانه زنی مجرد و ثروتمند می‌رود. او در آستانه جدایی از همسرش است که تازه اعتیاد را ترک کرده و برای آشتی با او و ثابت کردن خودش هر کاری می‌کند. اما با خرابکاری پسر کوچک در این خانه تلاشی مشترک و ناخواسته بین آن‌ها برای درست کردن اوضاع شکل می‌گیرد که نتایج جالبی در زندگی آن‌ها و افراد دیگری دارد…».

فهرست عوامل فیلم:

تهیه کننده: مریم ابراهیم وند/کارگردان: سیامک خواجه‌وند /جانشین تهیه کننده: مهدی رادان آرا/ نویسنده: کیانوش اسلامی/ مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: حمید رضا ازوجی/مدیر فیلمبرداری: اسماعیل آقاجانی/گریم: امیر صفادل/ طراح صحنه و لباس: زهرا عامری/ مدیر تولید: تورج اجلی/مدیر تدارکات: امیر پورحیدری/صدابردار: محمدرضا شیبانی/ دستیار تهیه کننده: فرانک آرتا/مجری طرح: احمد ابراهیم وند/عکاس: فاطمه تهمتن/ تدوین: امیر حسین مسلمی/منشی صحنه: آناهیتا گلفام.

392319

مطالب مرتبط