کشتمش؛ به آرزویش رسید

«‌دوست داشت به بهشت برود، من هم او را کشتم تا به آرزویش برسد.» این تنها انگیزه بیمار روحی و روانی برای قتل هم‌اتاقی‌اش در بیمارستان بود.
تصویر کشتمش؛ به آرزویش رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ظهر یکشنبه و با تماس یکی از ماموران کلانتری ابوسعید با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران آغاز شد. مامور کلانتری در این تماس از قتل زن میانسالی در یک بیمارستان خبر داد. با حضور تیم‌جنایی و تحقیقات اولیه مشخص شد‌، قتل در اتاق شماره‌۳ و در طبقه همکف بیمارستان و در بخش زنان رخ داده است. زن ۶۴‌ساله با پارچه سفیدی خفه شده بود. شواهد نشان داد قاتل از بیماران بستری در این بیمارستان بوده است.

قاتل و مقتول مبتلا به بیماری روحی و روانی بوده و ۱۴فروردین از طریق اورژانس اجتماعی برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده بودند. در جریان تحقیقات معلوم شد که خانواده مقتول گاهی به او سر می‌زدند اما از خانواده متهم به قتل اطلاعاتی در دست نبود. ظهر یکشنبه یکی از بیماران متوجه جنایت‌شده و با داد و ‌فریاد، پرستاران را خبرکرده که آنها وقتی خود را به اتاق شماره‌۳ در طبقه همکف رساندند با جسد زن ۶۴‌ساله رو‌به‌رو شدند که قاتل در کنار پیکر او ایستاده بود.

‌تیم جنایی برای بررسی جزئیات این جنایت‌، فیلم دوربین مداربسته بیمارستان را بازبینی کردند. در این فیلم، قاتل با برداشتن ملحفه سفید تخت‌ به سمت هم‌اتاقی‌اش رفته و بعد از گفت‌و‌گویی کوتاه با او، ‌ملحفه را دور گردن زن ۶۴ساله انداخته و آن را گره‌زده و باعث خفگی او شده بود. در این فیلم مقتول برای نجات جان خود‌ مقاومتی نکرده بود.

کارآگاهان سپس به تحقیق از عامل این جنایت پرداختند که او درباره انگیزه‌اش مدعی شد؛ وقتی با هم‌اتاقی‌ام حرف زدم ‌به من گفت که تو شیطانی و اگر در ماه‌رمضان مرا بکشی به بهشت می‌روم، پس مرا بکش چون دوست دارم به بهشت بروم. وقتی دیدم دوست دارد به بهشت برود برای این‌که به آرزویش برسد او را کشتم. من چون هم‌اتاقی‌ام را دوست داشتم خواستم درخواست او را اجرا کنم و نمی‌دانم چرا مرا دستگیر کرده‌اید.

محمدرضا صاحب‌جمعی‌، بازپرس شعبه‌ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با هماهنگی قضایی قرارشد زن متهم به قتل به پزشکی‌قانونی معرفی و سلامت‌روانی‌اش بررسی و معلوم شود در زمان قتل جنون داشته یا خیر. از خانواده مقتول هم تحقیقات لازم را انجام دهند و شکایت آنها دریافت‌شده و همچنین خانواده قاتل شناسایی و از آنها و پرستاران بیمارستان تحقیق شود.

منبع: روزنامه جام جم

392287