کنسرت‌ رمضانی خوانندگان در کیش

تعدادی از خوانندگان در ایام ماه مبارک رمضان در جزیره کیش کنسرت‌های خود را برگزار می‌کنند.

تصویر کنسرت‌ رمضانی خوانندگان در کیش

به گزارش سایت خبری پرسون، تعدادی از خوانندگان شناخته‌شده موسیقی در ایام ماه مبارک رمضان که در پایتخت شاهد برگزاری کنسرت‌های کمتری هستیم، در جزیره کیش کنسرت‌های خود را برگزار می‌کنند.

با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان که شاهد برگزاری کنسرت‌های کمتری در پایتخت هستیم، عمده هنرمندان فعال این عرصه در سال جاری تلاش خود را انجام داده‌اند تا در جزیره کیش و تعدادی دیگر از شهرها کنسرت‌های خود را برگزار کنند.

البته در تهران هم برخی از گروه‌ها و هنرمندان نیز قرار است در نیمه اول ماه مبارک رمضان کنسرت‌هایی را در تهران برگزار کنند که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت گروه «ماکان» در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اشاره داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی روز چهارشنبه بیست و چهارم فروردین ماه در شهر کرمان، گرشا رضایی روز یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه، علیرضا طلیسچی روز سه‌شنبه بیست و سوم فروردین، محسن یگانه روز سه شنبه بیست و سوم فروردین، بهنام بانی روز پنجشنبه بیست و پنجم فروردین در جزیره کیش کنسرت‌هایی را برای طرفداران خود اجرا می‌کنند.

رضا صادقی، نیما مسیحا، سینا درخشنده، روزبه بمانی، گروه «ایوان»، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، فرزاد فرخ، معین زد، امیر عظیمی، شاهین بنان، مسعود صادقلو، مجید رضوی، آرمین زارعی، علی یاسینی، رستاک حلاج، دانوش، محمد لطفی، رضا مریدی، سهیل مهرزادگان، راغب هم از جمله خوانندگانی هستند که نام آنها در ردیف هنرمندانی است که به‌زودی کنسرت‌های خود را برگزار خواهند کرد.

منبع: مهر

392200