خودکشی به این سبک!

روز شنبه، ماموران پلیس درمنطقه مالک اشتر گشت زنی می‌کردند که ناگهان به مردی حدود ۳۰ ساله مشکوک شدند.
تصویر خودکشی به این سبک!

به گزارش سایت خبری پرسون، باتوجه به اینکه آن محدوده، پاتوق تعدادی از موادفروشان بود، با این احتمال که مرد جوان نیز در رابطه با خرید و فروش مواد در آنجا تردد دارد، به او دستور ایست دادند.اما مرد جوان با دیدن مأموران چند قدمی عقب رفت و آنها را تهدید کرد که اگر یک قدم دیگر جلوتر بیایند خودش را می‌کشد.


سه مأمور پلیس که تهدیدهای مرد جوان را جدی نگرفته و تصور می‌کردند وی به‌دنبال ترفندی برای فرار است به سمت او رفتند تا دستگیرش کنند اما ناگهان مرد جوان در حالی که فقط چند قدم با مأموران فاصله داشت یک قبضه اسلحه کلت کمری از جیبش بیرون آورد و قبل از اینکه مأموران واکنشی نشان دهند اسلحه را روی شقیقه‌اش گذاشت و شلیک کرد.

با مرگ مرد جوان، موضوع به بازپرس محمد حسن زارعی اعلام و تحقیقات آغاز شد. در بازرسی از جیب‌های وی، مدارک شناسایی او به‌دست آمد و در استعلام هویت او مشخص شد که مرد ۳۰ ساله دوسابقه رابطه نامشروع و شرب خمر در پرونده خود دارد. روی بازوی او نیز جمله‌ای با این مضمون خالکوبی شده بود:
«قبل از رسوایی، خودت را خلاص کن»


در آزمایشات صورت گرفته از سوی کارشناس اسلحه، خودکشی او تأیید شد.

به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه او از این مرگ خودخواسته ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران

392132