نقش آفرینی «کریستین بیل» مقابل دوربین خالق پدرخوانده

کریستین بیل، بازیگر سرشناس سینمای جهان در فیلم جدید فرانسیس فورد کوپولا، خالق فیلم ماندگار «پدرخوانده» بازی می کند.

تصویر نقش آفرینی «کریستین بیل» مقابل دوربین خالق پدرخوانده

به گزارش سایت خبری پرسون، رابرت دووال بازیگر کهنه‌کار فیلم‌های «پدرخوانده» اعلام کرد که فرانسیس فورد کاپولا برای فیلم جدید خود با عنوان «مگالوپلیس» به امضای قرارداد با کریستین بیل، بازیگر انگلیسی نزدیک شده است.

دووال ۹۱ساله در مصاحبه‌اش از کریستین بیل ۴۸ساله به عنوان بازیگر جوانی یاد کرد که کاپولا تمایل دارد او را به عنوان نقش اول فیلمش انتخاب کند.

پیش از این اعلام شده بود اسکار آیزاک نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند که احتمالا به دلیل ساخت قسمت دوم «تلماسه» از پروژه کنار رفته است.

فرانسیس فورد کاپولا پیش از این در مصاحبه هایش اعلام کرده بود برای ساخت فیلم جدیدش با عنوان «مگالوپلیس» از سرمایه شخصی‌اش بودجه ای معادل ۱۲۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد.

«مگالوپولیس» که به عنوان پروژه رویایی کاپولا شناخته می شود، یکی از تنها چهار پروژه این کارگردان طی ۲۵ سال گذشته است. کاپولا از سال ۱۹۹۷ به این طرف با هیچ استودیوی بزرگی همکاری نکرده و تنها سه فیلم «Twixt»، «جوانی بدون جوانی» و «تترو» را ساخته است.

گفتنی است کریستین بیل، بازیگر سرشناس و گزیده‌کار انگلیسی به دلیل تنوع‌پذیری و تغییرات جسمانی مدام برای بازی در نقش‌های خود معروف است. بیل در فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف نقش‌های برجسته‌ای را بر عهده داشته‌ است. او در طول حرفه خود افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب دریافت کرده‌ است. مجله تایم در سال ۲۰۱۱ از او به‌عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار جهان یاد کرد.

392026