دستگیری قاتل راننده مسافرکش در کرمان

فردی که اقدام به قتل یک راننده مسافرکش در استان کرمان کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.
تصویر دستگیری قاتل راننده مسافرکش در کرمان

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ یداله حسن پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: اسفند ماه سال گذشته در پی اعلام گمشدن مرد ۶۵ ساله که با خودروی شخصی اقدام به مسافرکشی می کرد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با گزارش مردم به پلیس از کشف جسدی در حاشیه شهر ماهان و حضور ماموران در محل مشخص شد که جسد کشف شده متعلق به همان فرد گمشده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند مقتول به علت وارد شدن ضربات متعدد شیئی سخت بر ناحیه سینه و قلب به قتل رسیده است.

سرهنگ حسن پور گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ هایی از محل حادثه به جوانی ۲۳ ساله رسیدند و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

حسن پور در ادامه بیان داشت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی های تکمیلی مشخص شد متهم به قتل با ترفند دربست گرفتن خودرو از کرمان به مقصد ماهان و با انگیزه سرقت خودرو با مقتول درگیر و پس از مقاومت قربانی را با ضربات چاقو از پای در آورده است و سپس جسدش را در حاشیه شهر ماهان رها کرده و فرار می کندو نهایتا با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

391908