شرکت Bitstamp نسخه برچسب سفید خدمات رمزارزی ارائه می کند

شرکت Bitstamp در روز جمعه اعلام کرد که قرار است نسخه‌ای با برچسب سفید در ایالات متحده ارائه دهد.
تصویر شرکت Bitstamp نسخه برچسب سفید خدمات رمزارزی ارائه می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت Bitstamp در روز جمعه اعلام کرد که قرار است نسخه‌ای با برچسب سفید (یک محصول دارای برچسب سفید محصول یا خدماتی است که توسط یک شرکت تولید می‌شود که شرکت‌های دیگر (بازاریاب‌ها) آن را تغییر نام می‌دهند تا به نظر برسد که آن ها آن را ساخته‌اند.) از خدمات تجارت کریپتو خود را به بانک‌ها و فینتک‌ها در ایالات متحده ارائه دهد.

بیت استمپ که در سال 2011 (1390) در اروپا تأسیس شد، چندین سال است که آنچه را که “Bitstamp-as-a-Service” در اروپا و همچنین به مؤسسات مالی آمریکای لاتین می نامد ارائه می دهد.

بابی زاگوتا (Bobby Zagotta)، مدیرعامل Bitstamp US، در مصاحبه ای با CoinDesk در کنفرانس بیت کوین 2022 در میامی گفت: “بانک‌ها و فینتک‌ها در حالت عقب‌نشینی هستند. اما مشتریان آن ها راه هایی را برای تجارت رمزارزها می طلبند.”

این سرویس بر روی بستر فناوری موجود بیت استمپ ساخته شده است و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به موتور تطبیق Nasdaq صرافی دسترسی داشته باشند و به این سرویس مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان می‌دهد. همچنین ویژگی‌های ضد پولشویی (AML) و شناخت مشتری (KYC) و همچنین خدمات نگهداری کیف پول های سرد و گرم را ارائه می‌کند.

زاگوتا خاطرنشان کرد: “راه‌اندازی این مورد برای مشتریان به جای چند ماه، فقط چند هفته به طول می انجامد.”

جولین ساویر (Julien Sawyer)، مدیرعامل جهانی Bitstamp، گفت: “او فکر می‌کند که تجارت SaaS می‌تواند در نهایت به یک سوم درآمد شرکت برسد و بقیه به طور مساوی بین هزینه‌هایی که از مشتریان خرده‌فروشی و سازمانی دریافت می‌شود تقسیم شود.”

ساویر گفت: “ما فکر می کنیم که این بخش مهمی از تجارت ما خواهد بود.”

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

391722