به گزارش سایت خبری پرسون، انجمن بلاکچین سنگاپور (BAS) به اعضا اعلام کرد که اداره پول سنگاپور (MAS) بازاریابی و تبلیغات خدمات رمزارزی را برای مصرف کنندگان خرده فروشی ممنوع خواهد کرد. به گفته BAS، شرکتها مجازند برای سرمایهگذاران نهادی معتبر در صورتی که بتوانند نشان دهند که فقط این گروهها را هدف قرار میدهند، تبلیغ کنند.
شرکتها میتوانند حامی رویدادهایی باشند که در خارج از سنگاپور برگزار میشوند اما در تبلیغات آن در این کشور انجام میشود و میتوانند رویدادهایی را به صورت حضوری برگزار کنند، تا زمانی که شامل مردم عادی نباشد. تبلیغات B2B، تا زمانی که بیانیه های مطبوعاتی و اطلاعیه هایی که تجارت در رمزارزها را ترویج نمی کنند، نیز مجاز است.
چندین موضوع برجسته وجود دارد، مانند اینکه چگونه کسب و کارها می توانند مطمئن شوند که تبلیغات آن ها خطرات تجارت رمزارزها را کم اهمیت نمی کند؟ به گزارش BAS، بانک مرکزی همچنین هشدار را در مورد “رویدادهای آموزشی” که برای تحریک و فروش خدمات رمزارزی به مشتریان خردهفروشی استفاده میشود، اعلام کرده است. بر اساس این گزارش، BAS توصیههای خود را بر اساس جلسه 30 مارس (10 فروردین) با MAS، که در آن انجمن شرکتهای رمزارزها و بلاکچین و استارتآپهای سنگاپور و انجمن فینتک سنگاپور (SFA) نیز حضور داشتند، بیان کرده است.
MAS در ژانویه (دی 1400) اعلام کرد که تبلیغات کریپتو در سنگاپور را محدود خواهد کرد. به دلیل مقررات مطلوب، زمانی سنگاپور به عنوان مقصد اصلی برای راه اندازی کسب و کارهای رمزارزی شناخته می شد. فایننشال تایمز گزارش داد، بایننس، FTX، Bybit و Crypto.com در چند ماه گذشته امارات متحده عربی را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند.
منبع: سایت آکادمی هلاکوئی