وزش باد شدید درتهران

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج بارشی جدید از غرب وشمال غرب به کشور خبر داد.
تصویر وزش باد شدید درتهران

به گزارش سایت خبری پرسون، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، تازه‌ترین وضعیت جوی را برای امروز، نوزدهم فروردین و روزهای آتی اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی، اردبیل و غرب استان کردستان رگبار باران پیش بینی می شود و در استان‌های خراسان‌شمالی، شمال خراسان‌رضوی و گلستان بارش ها به شکل پراکنده رخ خواهد بود.

وی از ورود موج بارشی از فردا به کشور خبر داد و اظهار داشت: مناطقی از شمال غرب، غرب، بخش‌های غرب و مرکزی دریای خزر را در برمی گیرد و همچنین استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع شدند بارش پیش بینی می شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی روز یکشنبه نوار شمالی کشور در بعضی ازساعات رگبار و رعد‌و‌برق رخ خواهد داد و روزهای دوشنبه و سه شنبه جوی آرام درکشور خواهیم داشت.

رفیعی با بیان اینکه توده گرد و خاک که از عراق وارد شده است، امروز غرب و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار می دهد، تصریح کرد: طی سه روز آینده پدیده غالب در بیشتر مناطق کشور در بعضی از ساعات وزش باد شدید خواهد بود و در استان‌های غرب و جنوب غرب و مرکز کشور هم پدیده گرد‌وخاک را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه بخش های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی، آسمان پایتخت را امروز غبارآلود و نیمه ابری پیش بینی و خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر وزش باد شدید خواهد بود و حداکثر دمای امروز تهران ۲۳درجه بالای صفر خواهد شد و حداقل دمای تهران امروز به ۱۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: ایلنا

391707