نگاهی به وضعیت امروز بازار رمزارزها/ "رز" بازنده رمزارزها

امروز کل بازار کریپتو یکپارچه قرمزپوش شده است.
تصویر نگاهی به وضعیت امروز بازار رمزارزها/ "رز" بازنده رمزارزها

به گزارش سایت خبری پرسون، همانطور که دیروز گفتیم، اکثر ارزهای رمزپایه روز چهارشنبه را با کاهش قیمت به اتمام رساندند. این روند امروز نیز بازار را در برگرفته و کل بازار کریپتو یکپارچه قرمزپوش شده است. وضعیت در بازارهای جهانی سهام نیز به همین روال بوده است.

صورتجلسه ای که روز چهارشنبه از نشست ماه مارس فدرال رزرو منتشر شد، نشان داد که ممکن است در جلسات آتی شاهد افزایش نیم واحدی نرخ بهره باشیم. این امر باعث افت بازارهای مالی شد زیرا سرمایه گذاران خود را برای سیاست های انقباضی شدید آماده می کنند که معمولاً منجر به نوسانات بیشتر در بازار می شود.

بیت کوین (BTC) طی 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد کاهش یافته است، اگرچه بررسی های تکنیکال نشان می دهند که حمایت های موجود در حدود 40000 تا 43000 دلار می تواند پولبک یک هفته ای قیمت را تثبیت کند. با وجود عقب نشینی ارزهای دیجیتال، بنیاد لونا همچنان به جمع آوری بیت کوین ادامه می دهد. این بنیاد تقریباً 35767 بیت کوین به ارزش حدود 1.5 میلیارد دلار در ذخایر خود دارد که درحال حاضر از دارایی 1.2 میلیارد دلاری بیت کوین متعلق به شرکت تسلا (TSLA) بیشتر است.

در حال حاضر، رمزارز اول بازار با قیمت 43382 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن به 824.79 میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، اتریوم با عملکردی کاملاً مشابه، 4.32% از ارزش خود را از دست داده و به 3214 دلار رسیده است. به جز BNB که در 24 ساعت گذشته افت اندک 2.80 درصدی را شاهد بوده است، تمام اعضای باشگاه 10 ارز برتر بازار، بین 7 تا 9 درصد کاهش یافته اند.

رمزارز ROSE با 20.06 درصد کاهش، بازنده امروز بازار محسوب شده و اکنون با قیمت 0.25 دلار معامله می شود. CELO، دوج کوینCRV، ،KDA و COMP نیز در رتبه های بعد قرار دارند.

در این میان، ANC با عملکردی متمایز، از دیروز 15.82% افزایش قیمت را تجربه کرده و به 3.31 دلار رسیده است. کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز امروز با کاهشی محسوس به 1.99 تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، 41.3% است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

391586