جایزه جشنواره لیسبون برای «ستارگان زیر باران»

انیمیشن «ستارگان زیر باران» جایزه ویژه هیات داوران را در بخش مسابقه رسمی بیست و یکمین دوره جشنواره انیمیشن لیسبون را از آن خود کرد.

تصویر جایزه جشنواره لیسبون برای «ستارگان زیر باران»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بیست و یکمین دوره جشنواره انیمیشن لیسبون در تاریخ ۲۷-۱۶ ماه مارس ۲۰۲۲ مصادف با ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در این شهر برگزار شد و بالغ بر ۴۰ فیلم کوتاه انیمیشن از سراسر دنیا در این جشنواره با هم به رقابت پرداختند.

انیمیشن «ستارگان زیر باران» به کارگردانی سارا نامجو و از آثار تولیدی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جایزه ویژه هیات داوران در بخش مسابقه رسمی بیست و یکمین دوره جشنواره انیمیشن لیسبون را از آن خود کرد.

«ستارگان زیر باران» داستان پسرکی کوچک است که در متن خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «در روزی بارانی مسافران یک قطار شاهد سوار شدن پسرکی به قطار هستند. پسرک با معجزه‌های کوچکش نور را به دنیای آنها بر می‌گرداند.»

عوامل این انیمیشن عبارتند از نویسنده و کارگردان سارا نامجو، انیماتور سینا امیری و فرزانه حقیقت، جلوه‌های ویژه امیر صفاییان، طراحی صدا و صدا گذاری علیرضا علویان و موسیقی میلاد موحدی.

391461