تحلیلی از ارز پرطرفدار پولکادات(DOT)

رمزارز پولکادات(DOT) هفت روز تلاش کرد که از سد مقاومت 22.50 دلاری عبور کند اما ناکام ماند.
تصویر تحلیلی از ارز پرطرفدار پولکادات(DOT)

به گزارش سایت خبری پرسون، رمزارز پولکادات(DOT) هفت روز تلاش کرد که از سد مقاومت 22.50 دلاری عبور کند اما ناکام ماند. این مانع از زمانی که DOT برای نخستین بار در 21 ژانویه(1 بهمن) به زیر آن کاهش یافت ، به یک مقاومت سخت و دردسر ساز تبدیل شد.

تا اینکه پولکادات در 3 آوریل(14 فروردین) موفق شد با کندلی روزانه در بالای سطح 22.50 دلاری تثبیت کند و در نهایت، از آن عبور کند. همچنین ، DOT با موفقیت توانست این سطح مقاومتی را به سطح حمایتی خود تبدیل کند.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت پولکادات روند صعودی خود را از سر بگیرد و در مسیر رشد به سمت مقاومت بعدی در 30.48 دلار قرار گیرد. در مجموع ، DOT طی این روند صعودی ، 33 درصد رشد می کند.

اگر چه بعید است ، اما تداوم افزایش فشار خرید می تواند قیمت پولکادات به سطح 38.03 دلاری برساند و کل سود این آلت کوین به 70 درصد افزایش پیدا کند.

علیرغم اینکه شرایط برای صعود قیمت پولکادات مهیا به نظر میرسد ، اما آغاز روند صعودی منوط به قرارگیری DOT در بالای سطح حمایت 22.50 دلاری است.

بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح 20.17 دلاری ، سناریوی گاوی مذکور را باطل می کند. در چنین حالتی ، سطح حمایت 22.50 دلاری به سطح مقاومتی تبدیل خواهد شد.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

391176