مروری بر وضعیت امروز بازار رمزارزها

ارزش بازار ارزهای دیجیتال از دیروز حدود 30 میلیارد دلار افزایش یافته و اکنون در حدود 2.160 تریلیون دلار است.
تصویر مروری بر وضعیت امروز بازار رمزارزها

به گزارش سایت خبری پرسون، تازه ترین رکورد Terra

بیشتر آلتکوین‌ها ظرف چند روز گذشته نوسانات زیادی را تجربه کردند؛ دیروز رفتاری تهاجمی داشتند و امروز متوقف شده‌اند.

برای مثال، قیمت اتریوم قبل از جهش تا بالای 3500 دلار و ثبت بالاترین سطح قیمت سه ماه اخیر خود، تا مرز 3300 دلار کاهش یافت. در حال حاضر، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار با قیمتی در حدود 3500 دلار معامله می شود.

ترا با افزایش 9 درصدی، برنده اصلی در میان 10 ارز برتر بازار است. در نتیجه این افزایش، LUNA موفق شد دوباره به رکورد تازه ای دست پیدا کند. طبق اعلام وبسایت CoinGecko، آخرین رکورد قیمت ترا در حدود 120 دلار ثبت شده است. بایننس کوین، سولانا، ریپل، کاردانو، آوالانچ، پولکادات، دوج کوین و شیبا اینو تغییرات قیمت کمتری را نشان داده‌اند.

دو آلتکوین NEAR Protocol و Cosmos نیز افزایش قیمت قابل توجهی را در مقیاس روزانه تجربه کرده اند. به این ترتیب، NEAR به 17 دلار رسیده است، در حالی که ATOM بالای 32 دلار معامله می شود. از سوی دیگر، Moonbeam با پامپ 24 درصدی، بیشترین افزایش قیمت را در بین 100 ارز برتر بازار تجربه کرده است. ECash، Secret، Convex Finance و Helium در رتبه های بعدی قرار دارند.

بیت کوین به 46 هزار دلار رسید

در روزهای پایان هفته، بیت کوین از 47500 دلار به پایین ترین قیمت چند روز اخیر یعنی تا حدود 44000 دلار سقوط کرد. با این حال، گاوها مانع حرکت فروشندگان شدند و تقریباً بلافاصله توانستند این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کنند. به این ترتیب، چند ساعت بعد، قیمت بیت کوین به بیش از 47000 دلار رسید، اما نتوانست آن سطح را حفظ کند و حدود هزار دلار کاهش یافت.

در حال حاضر، این ارز دیجیتال دوباره بهبود یافته و در حدود 46400 دلار ایستاده است. ارزش بازار آن نیز پایین تر از 900 میلیارد دلار باقی مانده است. در حالی که چیرگی آن بر آلتکوین ها به دلیل دستاوردهای برخی از آنها، به کمتر از 41٪ رسیده است.

منبع: سایت آکادم هلاکوئی

390846