متولدین کدام ماه همیشه شاکی و طلبکارند؟

خصوصیات منفی در همه ما وجود دارد و برخی از آن ها با ماه تولد رابطه مستقیم دارند. همیشه شاکی بودن از ویژگی هایی است که شدت آن وابسته به ماه تولد افراد است.
تصویر متولدین کدام ماه همیشه شاکی و طلبکارند؟

آیا تا به حال شده افرادی را دور و برتان ببینید که مدام در مورد هر چیز شکایت می‌ کنند و نسبت به چیزهای مختلف دیدگاه منفی دارند؟ این موضوع طبق طالع بینی هم بررسی شده است و در این قسمت از نمناک قصد داریم افرادی را به شما معرفی کنیم که همیشه طلبکار یا همیشه شاکی هستند و از هر چیزی یک جنبه منفی پیدا می کنند.

تیر

تیر ماهی ها خودشان نیت یا قصد شکایت کردن را ندارند اما به طور ناخودآگاه این اتفاق می افتد و بدون اینکه خودشان متوجه باشند، مدام از هر چیزی شکایت می کنند یا همیشه طلبکار هستند و بیشتر از حق شان می‌ خواهند. همین باعث می شود که این احساس ناامنی در آن ها مدام تشدید شود و دیگران هم شاید به خاطر این رفتار از آن ها فاصله بگیرند.

آبان

آبان ماهی ها نمی خواهند که از هر چیز شکایت کنند اما باز هم مانند تیر ماهی ها به طور ناخودآگاه؛ چنین رفتاری را تکرار می‌ کنند. آن ها افراد خیلی مصممی هستند و نمی خواهند که هیچ گونه نگرانی در زندگی ‌شان وجود داشته باشد و در نتیجه کوچکترین نگرانی را بزرگ می‌ کنند و فکر می‌ کنند که فقط خودشان در حال سختی کشیدن هستند و همین باعث می شود که کنترل خود را از دست بدهند و مدام طلبکار باشند و غر بزنند.

آذر

آذر ماهی ها افراد خوش بینی هستند اما گاهی اوقات در مورد چیز های خیلی معمولی شکایت می‌ کنند. باید ببینید که دقیقاً روی چه مودی هستند.‌ خودشان اصلاً دوست ندارند که منفی نگر یا طلبکار باشند اما گاهی اوقات این حس منفی به آن ها غلبه می‌ کند.

بهمن

بهمن ماهی ها همه احساسات خود را بیرون می ریزند. یکی از همین احساسات حس شکایت در مورد چیز های مختلف است. ممکن است در مورد چیز هایی که شما می‌ گویید حس منفی داشته باشند و این طلبکاری یا منفی نگری را سریع به زبان بیاورند و در نتیجه جزء افرادی دسته ‌بندی می‌ شوند که مدام از هر چیزی شکایت می کنند.

390816