سرمایه گذاری Meitu در بیت کوین و اتریوم

Meitu تولید کننده یک برنامه عکس است که دارای پایگاه کاربری 456 میلیون مشتری می باشد.
تصویر سرمایه گذاری Meitu در بیت کوین و اتریوم

به گزارش سایت خبری پرسون، کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار چینی و محقق رمزارزها، که اخبار مربوط به بلاکچین و رمزارزها را پوشش می‌دهد، مقاله‌ای را از یک رسانه چینی به اشتراک گذاشته است که می‌گوید، غول فناوری چینی، شرکت الکترونیکی Meitu، سودهای کلانی در اتریوم به دست آورده، اما در بیت کوین قضیه متفاوت است و تاکنون کمی ضرر کرده است.

طبق داده های افشا شده توسط این شرکت، تا پایان سال 2021، آن ها 425.6 میلیون یوان در دومین رمزارز بزرگ کسب کرده بودند.

Meitu در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری می کند

در مارس (اسفند 1399) سال گذشته، شرکت سهامی عام چینی Meitu، یک غول فینتک، اعلام کرد که در دو رمزارز بزرگ، بیت‌کوین و اتریوم، سرمایه‌گذاری کرده است و ۲۲.۱ میلیون دلار در بیت‌کوین قرار داده و ۱۷.۹ میلیون دلار نیز اتریوم خریداری کرده است.

Meitu تولید کننده یک برنامه عکس محبوب است که دارای پایگاه کاربری 456 میلیون مشتری می باشد. این اولین شرکت سهامی عام در چین بود که با توجه به محیط ضد رمزارزی که از سپتامبر 2017 (شهریور 1396) در این کشور حاکم بود، سرمایه گذاری در رمزارزها را انتخاب کرده است.

سرمایه گذاری در اتریوم 67 میلیون دلار سود داشت

بر اساس گزارش فاش شده توسط این شرکت، تا 31 دسامبر (10 دی1400)، ارزش اتریوم خریداری شده، 425.6 میلیون یوان، که معادل 67 میلیون دلار است، افزایش یافته است. در مورد بیت کوین، سرمایه گذاری این شرکت در طلای دیجیتال 28.5 میلیون یوان معادل 4,486,886 دلار کاهش یافته است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

390434