هسبرو پیشنهاد آلتافاکس را رد کرد

شرکت رسانه ای هسبرو (NASDAQ:HAS) پیشنهاد مصالحه شرکت مدیریت سرمایه آلتا فاکس مبنی بر افزودن یکی از نامزدهای خود به هیئت مدیره این سازنده بزرگ اسباب‌بازی را رد کرده است.
تصویر هسبرو پیشنهاد آلتافاکس را رد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، ماه گذشته پس از اینکه صندوق پوشش ریسک آلتا فاکس که 2.5 درصد از سهام هسبرو را در اختیار دارد، پنج کاندید را برای هیئت مدیره یازده نفره این شرکت معرفی کرد، دو طرف در خصوص چگونگی جلوگیری از شکل گیری یک نبرد پروکسی با یکدیگر وارد مذاکره شدند. اکنون آلتا فاکس در تازه ترین پیشنهاد خود اعلام کرده است که به حضور دو مدیر جدید بسنده می‌کند به شرط آنکه یک نفر از آنها یکی از پنج نامزد پیشنهادی آلتا فاکس باشد.

با این حال، هسبرو اعطای کرسی هیئت مدیره به هر یک از نامزدهای آلتا فاکس را رد کرده است. ظاهراً این شرکت معتقد است می تواند هیئت مدیره خود را با مدیرانی با توانایی های بالاتر و تجربه مرتبط تر نسبت به نامزدهای آلتا فاکس پر کند.

انتظار می رود دو طرف این مذاکره قبل از نشست سالانه سهامداران هسبرو که در آن در مورد ترکیب هیئت مدیره رای گیری خواهند شد، به توافق برسند.

سهام هسبرو روز جمعه پس از رسیدن به پایین ترین سطح خود در 52 هفته گذشته، با قیمت 84.88 دلار بسته شد. سهام این شرکت، در پنج سال گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

390234