کوین اولری:

بیت کوین آینده روشن اقتصادی دارد

اولری گفت: آنهایی که سفته باز بوده اند از این واقعیت سود خواهند برد که این داراییها قانونمند می شوند.
تصویر بیت کوین آینده روشن اقتصادی دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، با تهاجم روسیه به اوکراین که بازارهای جهانی را مختل کرده، هزینه های نفت را افزایش داده و رسیدن تورم به سطوحی که در دهه های گذشته مشاهده نشده است، درک چگونگی عملکرد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم در محیط مالی کنونی حیاتی است.

همچنین بحث مداوم بین دولت ها و موسسات مالی در مورد اینکه آیا ارزهای رمزنگاری شده باید ممنوع شوند، و همچنین اینکه چه هدف قیمتی واقعی در بلندمدت برای دارایی های مورد بحث وجود دارد، قابل ذکر است.

کوین اولری(Kevin O’Leary) از شارک تانک در گفتگو با کیتکو نیوز این استدلال را مطرح کرد که ممنوعیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دیگر یک تهدید وجودی نیست.

اولری به میشل ماکوری، سردبیر کیتکو گفت: «هیچ شانسی وجود ندارد که ما بیت کوین یا هر چیز دیگری را که از نظر توسعه فناوری‌های جدید برای خدمات مالی و سیستم‌های پرداخت نویدبخش اقتصادی باشد، ممنوع کنیم».

مدیر صندوق پوشش ریسک ممنوعیت را رد نمی کند

در مخالفت با موضع اولری، روی نیدرهوفر(Roy Niederhoffer)، مدیر صندوق پوشش ریسک، بنیانگذار R. G. Niederhoffer Capital Management بود که معتقد بود ممنوعیت را رد نمی کند.

نیدرهوفر به سرمایه گذاران یادآوری کرد که دوره ای وجود داشت که حتی مالکیت طلا در ایالات متحده ممنوع بود.

این احتمال وجود دارد که بیت کوین ممنوع شود. مالکیت خصوصی طلا در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده ممنوع شد. با این حال، اگر چنین اتفاقی بیفتد، چنان محیطی از هرج و مرج و تورم بسیار بالا وجود خواهد داشت که بیت کوین در آن مرحله ارزش بیشتری خواهد داشت. اگر بخواهند آن را ممنوع کنند، زمانی است که شما مطلقاً می خواهید مقدار زیادی بیتکوین بخرید.”

هر دو شرکت کننده در این پنل موافق بودند که تنظیم فضای ارزهای دیجیتال اجتناب ناپذیر است، اما منجر به یک رالی عظیم خواهد شد.

به گفته اولری:

وقتی این مقررات را اجرا کنیم، مؤسسات تریلیون‌ها دلار پول وارد خواهند کرد. آنهایی که سفته باز بوده اند از این واقعیت سود خواهند برد که این داراییها قانونمند می شوند و این یک پیشرفت بزرگ خواهد بود.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در حال حاضر، بیت‌کوین با قیمت 44410 دلار در حال مبادله است که امروز 0.26 درصد کاهش داشته است، اما در هفته گذشته 6.33 درصد رشد داشته و مجموعاً ارزش آن 843 میلیارد دلار است.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

390147