باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی استفاده کرد

استاندار قزوین گفت: ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش بهره‌وری کشاورزی بکارگیری می‌شود.
تصویر باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی استفاده کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، در بین الصلاتین نماز جمعه شهر بوئین زهرا گفت: استان قزوین یکی از خطاب‌های جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه تحقق راهبرد سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین است چراکه استان یکی از قطب‌های اصلی و اساسی در حوزه تولیدات کشاورزی محسوب می‌شود و می‌توان با یک برنامه ریزی مناسب، بهره وری این تولیدات را به وسیله موضوعات دانش بنیان افزایش داد.

وی افزود: تحولات سیاسی و اقتصادی موجود در کشور و دنیا نوید بخش ایجاد شرایط مطلوب و مناسب‌تر در سال ۱۴۰۱ است که امیدواریم با افزایش رضایتمندی مردم همراه باشد.

استاندار گفت: افزایش درآمد‌های ارزی کشور به دلیل بالا رفتن قیمت نفت در بازار‌های جهانی و قاطعیت دولت در فضای مدیریت سیاست خارجی و عبور از تحریم‌ها در کنار مذاکرات، از جمله اتفاقات خوبی است که در حال انجام و برنامه ریزی است.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: شهرستان بوئین زهرا تا به امروز در زمینه کشاورزی نقش آفرینی مناسبی داشته و از این به بعد هم باید این نقش آفرینی ارتقا یابد تا با افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد و افزایش بهره وری منابع آبی در شهرستان و استان شاهد تحولات خوبی در زمینه کشاورزی باشیم.

اعلایی اظهار داشت: بوئین زهرا یکی از شهرستان‌هایی است که کم‌ترین بارش باران را در سال‌های گذشته داشته و این روند تا به امروز هم ادامه دار است که امیدواریم با دعای مومنین بارش‌های الهی نازل و مدیران هم با دقت نظر بیشتری از این منابع استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به فضای جدید مدیریتی در شهرستان، خدمت رسانی به مردم با تلاش و پشت کار دنبال خواهد شد و وجود امام جمعه مقبول و محبوب و نماینده پرکار به این مسیر سرعت بیشتری خواهد بخشید.

390088