پرداخت بیت کوین برای قبوض شهری

شهر پورتسموث به ساکنانش این امکان را می دهد تا صورتحساب های خود را به بیت کوین پرداخت کنند.
تصویر پرداخت بیت کوین برای قبوض شهری

به گزارش سایت خبری پرسون، در تلاشی برای پذیرش پول مجازی، شهر پورتسموث(Portsmouth)، نیوهمپشایر(New Hampshire)، به ساکنانش این امکان را می دهد تا صورتحساب های خود را به بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. مک ایچرن (McEachern)، شهردار شهر، این ایده را به مقامات شهری پیشنهاد کرد، زیرا احساس می کنند این گزینه، انتخاب های پرداخت بیشتری را برای ساکنان فراهم می کند.

طبق یک گزارش خبری محلی از Seacoastonline در 23 مارس(3 فروردین)، شهردار McEachern گفت که “امواج چیزهای جدیدی وجود دارد که آینده ما را تحت تأثیر قرار می دهد و از نوع فناوری استفاده شده در ارزهای دیجیتال استفاده می کند.” وی در ادامه گفت:

“من می‌خواهم مطمئن شوم که پورتسموث منتظر نخواهد بود تا ببیند این موضوع در آینده چه تأثیری بر ما خواهد گذاشت، زیرا در حال حاضر نیز روی ما تأثیر گذاشته است.”

مک ایچرن گفت سیتی هال(City Hall) چیزهای بیشتری در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک چین و همچنین نحوه استفاده از آنها برای بهبود خدمات شهری آموخته است. او همچنین اشاره کرد که هرگونه پرداخت ارز دیجیتال بلافاصله به دلار آمریکا تبدیل می‌شود تا این تغییر تاثیری بر رویه‌های پولی شهر نداشته باشد.

همانطور که این پروژه نشان می دهد، علاقه دولت ها به ارزهای رمزپایه در حال افزایش است. به عنوان مثال، میامی و نیویورک با پذیرش ارزهای دیجیتال موافق بوده اند. همانطور که کوین تلگراف(Cointelegraph) در اواسط فوریه(Cointelegraph) گزارش داد، جارد پولیس(Jared Polis)، فرماندار کلرادو گفت که دولت ایالتی به ساکنان این ایالت اجازه می دهد تا در تابستان 2022 (1401)، مالیات را به صورت ارز رمزنگاری شده پرداخت کنند.

قانونگذاران ایالات متحده پیشنهاد کرده اند که به جای انتظار برای چارچوب کنگره، هرگونه عدم اطمینان نظارتی احتمالی در مورد دارایی های دیجیتال در سطح ایالتی باید مدیریت شود. در ماه فوریه(بهمن)، یکی از اعضای مجلس نمایندگان تنسی پیشنهاد داد که به این ایالت اجازه داده شود در ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) سرمایه‌گذاری کند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

389980