سرمایه‌گذاری آلمانی‌ها در ارزهای دیجیتال

آمارها نشان می دهد که 44 درصد از آلمانی‌ها “انگیزه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند
تصویر سرمایه‌گذاری آلمانی‌ها در ارزهای دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس گزارش KuCoin ،ثروتمندترین کشور اروپا یعنی آلمان به سراغ ارزهای دیجیتال می رود.قابل ذکر است، 44 درصد از آلمانی‌ها “انگیزه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند تا بخشی از “آینده امور مالی” باشند. در حالی که بیش از یک سوم، “37٪ از سرمایه گذاران رمزارز آلمانی بیش از یک سال است که ارزهای دیجیتال را معامله می کنند.”

کوین تلگراف قبلاً سال مؤثر و پربار کریپتو در آلمان را بررسی کرده بود.جانی لیو(Johnny Lyu)، مدیرعامل کوکوین، وضعیت سرمایه گذاران ارز دیجیتال آلمان را به کوین تلگراف توضیح داد:
رمزارزها در میان حامیان استراتژی انباشت و جمع آوری، به ویژه در میان نسل جوان بسیار محبوب هستند. آنها ترجیح می دهند برای بازنشستگی خود پس انداز کنند و پس انداز خود را از طریق استفاده از ارزهای دیجیتال متنوع کنند.

لیو هشدار می‌دهد که «علی‌رغم تقاضای زیاد برای ارزهای دیجیتال در بین آلمانی‌ها، این کشور هنوز مقررات خاصی ندارد که به صراحت استفاده از پول دیجیتال را تنظیم کند.»
با این حال، آلمان اولین کشور در سراسر جهان بود که یک استراتژی بلاک چین را اتخاذ کرد و جالب اینکه، موقعیت سیاسی آلمان نسبت به ارزهای دیجیتال در جریان انتخابات پارلمانی اخیر مورد بحث قرار گرفت.

طبق گزارش،69 درصد سرمایه‌گذاران کریپتو را مردان تشکیل می‌دهند، و زنان 53 درصد از سرمایه‌گذاران کریپتو را تشکیل می‌دهند، که به گفته دونرت-بریر(Döhnert-Breyer) ، زنان بیشتر به این سبک آینده امور مالی علاقه‌مند هستند.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

389978